Performancing Metrics

ساکت: پژوهشگاه نفت و ورزشگاه آزادی جوابگوی نیازهای ما نیست | اتاق خبر
کد خبر: 377961
تاریخ انتشار: 6 آبان 1395 - 05:50
فوتبال ساحلی طلایه‌دار موفقیت‌های ما در آسیا است
رییس سازمان تیم‌های ملی فوتبال می گوید پژوهشگاه نفت و ورزشگاه آزادی جوابگوی نیازهای تیم ملی فوتبال نیست.

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، محمدرضا ساکت درباره برگزاری مراسم بدرقه تیم ملی فوتبال ساحلی و تیم ملی فوتبال زیر 19 سال بانوان به مسابقات بین المللی اظهار کرد: تمام تلاش فدراسیون در دو، سه ماه گذشته تدارک بهترین شرایط برای تیم‌های ملی بوده است. حدود 4070 نفر تحت عنوان تیم‌های ملی در اردوها حاضر شدند. فوتبال ساحلی ما طلایه‌دار موفقیت‌های بزرگ در آسیاست و امیدوارم شاهد ادامه موفقیت‌های آن‌ها در مسابقات پیش‌رو باشیم. در گروه ما تیم‌های آمریکا، روسیه و مصر حضور دارند.

او اضافه کرد: فوتبال بانوان رشد ویژه ای در مدت زمان اخیر داشته است و با برنامه فدراسیون فوتبال به دنبال افزایش سطح تجربه آن‌ها هستیم. قرار است دو کارشناس ویژه برای بررسی شرایط فوتبال بانوان به ایران بیایند و پس ازآن نیز یک مشاور ویژه از طرف فیفا به مدت 3 ماه در کنار تیم ملی خواهد بود و تلاش ما در حوزه بانوان را رصد می‌کند.

رییس سازمان تیم‌های ملی فدراسیون فوتبال درباره گلایه بازیکنان فوتبال ساحلی از وجود تبعیض میان این رشته و فوتبال گفت: به طور مشخص و در عرصه بین‌المللی نیز تفاوت‌هایی میان دو رشته وجود دارد اما فوتبال ساحلی ما از ظرفیت‌های بسیار خوبی برخوردار است و تلاش می کنیم بهترین شرایط را برای آن‌ها فراهم کنیم.

ساکت درباره تغییر البسه تیم های ملی از جیووا به یک برند بهتر تاکید کرد: این کار در شرایط فعلی و در کوتاه مدت امکان‌پذیر نیست. برای تهیه یک برند بین المللی به مدت زیادی نیاز است و ما ناچار هستیم برای تیم های ملی نوجوانان، جوانان و فوتسال و فوتبال ساحلی از این البسه استفاده کنیم چرا که طبق مقررات بین المللی چند ماه قبل از مسابقات باید البسه خودمان را معرفی کنیم و اکنون نمی توانیم آن را تغییر بدهیم.

او درباره برچسب‌هایی که بر روی نام جیووا چسبانده می شود گفت: این شرکت برخی از مقررات بین المللی را رعایت نکرده و ما برای جلوگیری از جریمه احتمالی این کار را انجام می دهیم و از طرفی امکان تعویض البسه هم وجود ندارد.

رییس سازمان تیم‌های ملی فدراسیون فوتبال درباره نامشخص بودن زمین تمرین تیم ملی فوتبال بزرگسالان اظهار کرد: در مقطع فعلی زمین پژوهشگاه نفت و ورزشگاه آزادی وجود دارد و با ما همکاری می کنند اما کمپ تیم‌های ملی نیاز به چند زمین باکیفیت دارد. برای کشوری مانند ایران که موفقیت‌های خوبی داشته نیازمند یک کمپ بسیار خوب هستیم. در حال حاضر زمین شماره 2 نیاز به تعمیر دارد که زهکشی‌های آن را انجام داده‌ایم و تا آذرماه که زمان کشت زمین است لوله‌گذاری و سیستم هیتینگ را نصب می‌کنیم. در میان‌مدت به دنبال آماده کردن این زمین هستیم.

او در پایان گفت: زمین پژوهشگاه و ورزشگاه آزادی جوابگوی نیازهای ما نیست. باید بهترین زمین را فراهم کنیم. همان طورکه دیدید زمین شماره یک که عده‌ای  می گفتند ازشرایط خوبی برخوردار است به محض نخستین باد پاییزی دگرگون شد. پس از زمین شماره 2 زمین شماره یک را تعمیر  می‌کنیم که همه این کارها به کمک شهرداری منطقه 22 بوده است.

انتهای پیام/

کد:94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید