Performancing Metrics

تلاش بیلیارد ایران برای کسب سهمیه المپیک 2020 | اتاق خبر
کد خبر: 377967
تاریخ انتشار: 6 آبان 1395 - 06:40
رییس فدراسیون بولینگ و بیلیارد اعلام کرد
رییس فدراسیون بولینگ، بیلیارد و بولس با اشاره به ورود رشته‌ی بیلیارد به المپیک 2020 و قهرمانی ورزشکاران کشورمان در مسابقات جهانی آماتوری اخیر، از تلاش فدراسیون برای کسب سهمیه بازی‌های المپیک آینده خبر داد.

به گزارش اتاق خبر،به نقل از ایسنا  "هاشم اسکندری" در مجمع انتخاباتی هیات بولینگ ، بیلیارد و بولس استان یزد، اظهار کرد: در سال‌های گذشته در ورزش‌های بیلیاردی، موج خوبی به راه افتاد و توانستیم صاحب قهرمانی‌های متعددی شویم به نحوی که هم‌اکنون در بخش آقایان در رده دوم جهان و در بخش بانوان در رده نهم دنیا هستیم.

وی افزود: فدراسیون بیلیارد یکی از فدراسیون‌های کشور است که بیش از 60 مدال بین‌المللی برای کشور کسب کرده و توانسته عنوان‌های قهرمانی جهان را به دست آورد.

رییس فدراسیون بیلیارد، بولینگ و بولس خاطرنشان کرد: در روزهای گذشته ورزشکاران این رشته توانستند در مسابقات جهانی با وجود کشورهای قدرتمند، بر روی سکوی قهرمانی جهان بایستند.

اسکندری، بیلیارد را رشته‌ای بسیار جذاب خواند و گفت: خوشبختانه این رشته به المپیک 2020 ورود پیدا کرده و امیدواریم تا آن زمان ورزشکاران ما با تلاش و ارتقاء دانش ورزشی خود در المپیک سهمیه کسب کنند و تلاش ما بیشتر در این زمینه است.

وی تصریح کرد: باید از جذابیت‌های رشته ورزشی بولینگ و بیلیارد در مسیر گسترش این ورزش بهره لازم گرفت و قابلیت‌های کشور را در این بخش جهت‌دهی کرد .

اسکندری با اشاره به این که شناخت استعدادها و توسعه کمی و کیفی این ورزش‌ها از رویکردهای مهم فدراسیون بولینگ و بیلیارد است تاکید کرد: هیات استان یزد نیز باید در این راستا برنامه‌ریزی و تلاش کند تا شاهد رشد و گسترش این رشته در استان یزد که دارای پتاسیل و ظرفیت خوبی است، باشیم.

انتهای پیام/

کد:94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید