Performancing Metrics

افزایش ۳۴ درصدی واردات خودرو به بندر خرمشهر | اتاق خبر
کد خبر: 377987
تاریخ انتشار: 6 آبان 1395 - 09:09
مدیر کل بندر و دریانوردی خرمشهر به واردات بیش از ۶ هزار و ۴۵۸ دستگاه خودرو طی هفت ماهه سال جاری به بندر خرمشهر، اشاره و خاطرنشان کرد: این میزان در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته رشد ۳۴ درصدی نشان می‌دهد.

به گزارش اتاق خبر به نقل از ایسنا ،مدیر کل بندر و دریانوردی خرمشهر به واردات بیش از ۶ هزار و ۴۵۸ دستگاه خودرو طی هفت ماهه سال جاری به بندر خرمشهر، اشاره و خاطرنشان کرد: این میزان در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته رشد ۳۴ درصدی نشان می‌دهد.

عادل دریس با اعلام این خبر اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون ۳۷ هزار و ۳۶۲ TEU عملیات تخلیه و بارگیری کانتینر در بندر خرمشهر به ثبت رسیده است که این میزان در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته رشد ۱۸ درصدی نشان می‌دهد. طی این مدت حجم و تخلیه بارگیری کالا در بندر خرمشهر به ۵۲۷ هزار و ۳۸۰ تن رسیده است.

مدیرکل بندر و دریانوردی بندر خرمشهر تصریح کرد: طی هفت ماهه سال جاری ۱۹۷ هزار و ۴۴۱ تن کالا به کشور کویت بارگیری شده است.

وی با بیان این‌که بیش از ۲۸ هزار و ۲۴۶ مسافر طی این مدت از طریق پایانه دریایی خلیج فارس بندر خرمشهر تردد داشته‌اند، گفت: این مسافران از این بندر به بنادر کویت و بصره سفر کرده‌اند.

مدیرکل بندر و دریانوردی بندر خرمشهر ادامه داد: پیش‌بینی می‌کنیم که با توجه به نزدیک شدن به ایام اربعین حسینی با استقبال بیشتری از هموطنان برای سفر به کشور عراق و زیارت عتبات عالیات از مسیر دریایی بندر خرمشهر مواجه شویم. در این بازه زمانی تردد بیش از ۳۵ هزار دستگاه وسیله نقلیه سنگین و پهلوگیری ۱۹۹۵ فروند شناور در بندر خرمشهر به ثبت رسیده است.

94105

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید