Performancing Metrics

زیدان: گل ناچو زیباتر از گل من بود | اتاق خبر
کد خبر: 378027
تاریخ انتشار: 6 آبان 1395 - 14:26
سرمربی رئال مادرید به ستایش از عملکرد شاگردانش بعد از صعود به دور بعد کوپا دل ری پرداخت. او گل ناچو را زیباتر از گل خود در دیدار برابر لورکوزن در فینال لیگ قهرمانان اروپا دانست.

اتاق خبر:رئال‌ مادرید در جام حذفی اسپانیا کار بسیار راحتی برابر لئونسا داشت و توانست با نتیجه هفت بر یک به پیروزی برسد و به دور بعد راه پیدا کند.
طییعی است که زیدان از عملکرد شاگردانش راضی باشد. او در نشست خبری بعد از بازی، گفت‌: به حریف خود احترام گذاشتیم و توانستیم با ارائه یک بازی خوب به دور بعد راه پیدا کنیم.  اگر حریف را دست کم می‌گرفتیم بازی برای ما خطرناک می‌شد. مهم کسب پیروزی و صعود به دور بعد بود که خوشبختانه به این هدف خود رسیدیم.
زیدان درباره گل ناچو ، گفت‌: گلی که ناچو به ثمر رساند زیباتر از گل من در فینال لیگ قهرمانان اروپا در سال ۲۰۰۲ بود. ناچو گلی تاریخی را به ثمر رساند و نشان داد که بازیکنی با کیفیت و تاثیر گذار برای رئال‌ مادرید است.
سرمربی رئال‌ مادرید درباره لئونسا، گفت‌:  تیم خوبی بود و می‌توانست برای ما دردسر ساز شد، اما این ما بودیم که از ابتدا بازی را خوب شروع کردیم و با ارائه یک بازی هجومی به پیروزی پر گل دست پیدا کردیم.
او ادامه داد: همه بازیکنان رئال مادرید به خوبی می‌دانند که بازی کردن در این تیم تا چه اندازه سخت است. در رئال بازیکنان باکیفیت زیاد هستند و به همین خاطر رسیدن به ترکیب اصلی بسیار سخت است. بازیکنان نمی‌توانند در همه دیدارها فیکس باشند. این سرمربی است که تصمیم می‌گیرد چه بازیکنی باید به میدان برود. ما هر سه روز یک بار باید به میدان برویم و به همین خاطر باید همه بازیکنان را بازی داد.
سرمربی رئال‌ مادرید در پایان سخنان خود درباره حضور ۹۰ دقیقه‌ای کروس در میدان، گفت‌: من گزینه‌های زیادی در پست کروس ندارم. می‌خواستم که در این دیدار به او استراحت دهم اما خود کروس دوست داشت بازی کند.

آس

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید