Performancing Metrics

پیشنهاد تمدید قرارداد پانیونیوس به انصاری فرد | اتاق خبر
کد خبر: 378136
تاریخ انتشار: 7 آبان 1395 - 10:19
باشگاه یونانی پانیونیوس به مهاجم ایرانی خود پیشنهاد تمدید قرارداد داده است.

کریم انصاری فرد

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، کریم انصاری فرد مهاجم ایرانی پانیونیوس که در این تیم یونانی عملکرد خوبی داشته است با پیشنهاد تمدید قرارداد روبرو شده و این باشگاه یونانی از بازیکن ایرانی خود خواسته است تا به زودی به این پیشنهاد جواب مثبت دهد. 

پانیونیوس به مهاجم ایرانی خود اعلام کرد تا 6 نوامبر و بعد از بازی با پائوک سالونیکا به پیشنهاد تمدید قراردادش پاسخ دهد. این در حالی است که چند پیشنهاد برای کریم انصاری فرد به دست این بازیکن و باشگاه یونانی رسیده است.

باشگاه پانیونیوس انتظار دارد تا این بازیکن ایرانی به پیشنهاد جدیدی که باشگاه به او ارائه کرده جواب مثبت دهد. در پیشنهاد جدیدی که به دست کریم انصاری فرد رسیده حقوق دریافتی او بالا رفته و مزایای بیشتری نسبت به قرارداد قبلی به او ارائه شده و به همین خاطر سران باشگاه پانیونیوس انتظار دارند تا انصاری فرد این پیشنهاد را قبول کند و قراردادش رابا پانیونیوس تمدید کند.

قرارداد کریم انصاری فرد در تابستان با پانیونیوس به پایان می رسد و این بازیکن، بازیکن آزاد خواهد بود و به همین خاطر می‌تواند از ژانویه با تیم مورد نظر خود برای فصل آینده مذاکره کند، ولی باشگاه یونانی 6 نوامبر را حداکثر زمانی اعلام کرده که انصاری فرد باید به پیشنهاد تیم یونانی پاسخ دهد.

انتهای پیام/

کد: 94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید