Performancing Metrics

دستور تنظیم و تدوین سند توسعه روستایی در 31 استان کشور صادر شده است | اتاق خبر
کد خبر: 378147
تاریخ انتشار: 7 آبان 1395 - 11:45
رحمانی فضلی:
وزیر کشور گفت: دستور تنظیم و تدوین سند توسعه روستایی در 31 استان کشور صادر شده و عملیات اجرایی آن هم اکنون در دستور کار قرار گرفته است.

اتاق خبر: رحمانی فضلی وزیر کشور در همایش شوراهای روستا و دهیاران استان لرستان که در شهرستان دلفان برگزار شد با بیان اینکه دهیاران جلوداران توسعه روستایی و مدیران هدایت این موضوع در روستاها هستند افزود: هر جا دهیاران در مورد مسائل مناطق صحبت کرده‌اند علمی، واقع‌بینانه،رهگشا،دلسوزانه و کاملاً اجرایی بوده است.
وزیر کشور عنوان کرد: چون دهیاران در کف جامعه هستند با مسائل آشنایی بیشتری دارند پس خودشان را باید آماده کنند تا بتوانیم کارها را پیش ببریم.
وی با اشاره به افتتاح طرح مشارکتی آبیاری 500 هکتاری در این شهرستان بیان کرد: امروز چند طرح در این شهرستان اجرا شد و روش‌های نوین آبیاری در 500 هکتار به بهره‌برداری رسید که دهیاران می‌توانند خرده‌مالکان را باهم جمع و مشارکت ایجاد کنند چراکه این مهم‌ترین مسئله‌ای بود که چند خانواده باهم به شکل تعاونی کاری انجام داده بودند.
رحمانی فضلی تصریح کرد: دامداری 6000 رأسی دام سنگین امروز کلنگ‌زنی شد که در سه فاز و طی سه سال کامل می‌شود که می‌تواند تحولی برای توسعه منطقه ایجاد کند و در کنار آن صنایع دامی ایجاد شود.
وی خاطرنشان کرد: این‌گونه اقدامات زنجیره تولید است اما نباید فقط به این‌کارهای کلان توجه کنیم چراکه باید بازار جدید برای صادرات فراهم کنیم ولی منتظر نشویم کسی از بیرون بیاید و کارخانه بزند.

منبع: ایسنا

95103

نظرات
ADS
ADS
پربازدید