Performancing Metrics

پسرم به خاطر مسی در بارسلونا بازی می‌کند | اتاق خبر
کد خبر: 378158
تاریخ انتشار: 7 آبان 1395 - 13:56
پدر نیمار
پدر فوق ستاره برزیلی فاش کرد، نیمار به خاطر بازی در کنار مسی قصد ادامه حضور در این تیم را دارد.

اتاق خبر:  نیمار ابتدای تابستان قرارداد خود با بارسلونا را تا 2021 تمدید کرد ولی به دلیل حضورش در بازی های المپیک، نشست خبری این اتفاق به امروز موکول شد. رقم فسخ قرارداد فعلی او 190 میلیون یورو است که با قرارداد جدید، در انتهای سال 2019 به 200 میلیون افزایش خواهد یافت و سال 2021 نیز به 250 میلیون خواهد رسید. بارسا و نیمار قبلا بر سر طرح کلی قرارداد، که شامل افزایش دستمزد و همچنین مدت زمان قرارداد و بند فسخ قرارداد بود، توافق کرده بودند.

پدر نیمار درباره حضور این بازیکن در بارسلونا و بازی در کنار مسی گفت: ما همه به خوبی می‌دانیم مسی چه بازیکنی است. او الگوی پسرم محسوب می‌شود و پسرم برای اینکه در کنار او بازی کند، با پیشنهاد تمدید قرارداد بارسلونا موافقت کرده تا زمان بیشتری در کنار مسی باشد. این دو از بازی در کنار هم خیلی خوشحال هستند و نیمار خیلی دوست دارد تا جای در پای مسی داشته باشد. این دو و خیلی از بازیکنان بزرگ دیگر، الگو و الهام بخش هم بودند. اگر مسی و رونالدو وجود نداشتند، احتمالا نیمار هم وجود نداشت این داستان درباره مارادونا و پله نیز وجود دارد. 

پدر نیمار در ادامه در پاسخ به این سوال که چه کسی شایسته دریافت توپ طلا است، گفت: از نظر من این جایزه باید به مسی داده شود. 

نیمار از زمان پیوستن به بارسلونا پیشرفت خیلی خوبی در این تیم داشت و در اوایل سال 2016 در کنار رونالدو و مسی نامزد کسب عنوان بهترین بازیکن فوتبال جهان هم شد. این بازیکن 24 ساله که کاپیتان تیم ‌ملی برزیل نیز محسوب می‌شود در تابستان سال 2013 از سانتوس راهی بارسلونا شد و با قراردادی 74 میلیون دلاری این انتقال را نهایی کرد، ولی تحقیقات در اسپانیا نشان داد که بارسلونا 90 میلیون دلار برای جذب این بازیکن هزینه کرده است. به همین خاطر جنجال پیوستن نیمار به بارسلونا باعث شده است تا تعدادی از اموال این بازیکن در برزیل مصادره شود.

نیمار که در تابستان به شدت به چندین باشگاه متمول اروپایی لینک می‌شد، در نهایت با اعلام رسمی بارسلونا، قراردادش را برای پنج سال دیگر تمدید کرد. با این حال، هیچ‌گاه مطابق رسوم، تصویر این بازیکن در کنار رئیس باشگاه منتشر نشد.  طبق این قرارداد جدید، نیمار بازیکن برزیلی بارسلونا پس از لیونل مسی، به دومین بازیکن پردرآمد این تیم کاتالانی تبدیل شده است. بند آزادسازی او نیز در سال اول 200، در سال دوم 222 و در سه سال آخر نیز 250 میلیون یورو خواهد بود.

منبع: ایسنا

95103

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید