Performancing Metrics

عابدینی: هیچ‌کس دشمن کی‌روش نیست | اتاق خبر
کد خبر: 378427
تاریخ انتشار: 9 آبان 1395 - 14:44
"ما از جیووا شکایت کرده‌ایم نه آنها از فدراسیون"
رئیس کمیته اقتصادی و بازاریابی فدراسیون فوتبال بعد از جلسه امروز خود با سرمربی تیم ملی گفت: کی‌روش هیچ دشمنی ندارد و هیچ کدام از ما با او دشمن نیستیم

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، امیر عابدینی پس از جلسه با کارلوس کی‌روش در فدراسیون فوتبال در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مشکلاتی وجود دارد که سرمربی تیم ملی باید آن‌ها را قبول کند تا حل شود. یکی از این باورها این است که کی‌روش هیچ دشمنی ندارد و هیچ کدام از ما با او دشمن نیستیم. تصور کی‌روش این است که ما به طور حساب‌ شده با او دشمنی می‌کنیم. من در هیچ تیمی نیستم و علیه کی‌روش کار نمی‌کنم.

رییس کمیته اقتصادی و بازاریابی فدراسیون فوتبال در واکنش به اینکه کارلوس کی‌روش پس از حضور در فدراسیون فوتبال و نیامدن او به این فدراسیون وی را بی‌شهامت خطاب کرد، گفت: اجازه دهید کی‌روش هرچه می‌خواهد بگوید. چنین چیزی مطرح نیست. من به فدراسیون دعوت نشده بودم که بخواهم در محل فدراسیون حاضر شوم.

او درباره جلسه امروز نیز گفت: ما به طور مفصل درباره همه چیز صحبت کردیم.

عابدینی در پاسخ به این سوال که آیا در پایان این جلسه با کی‌روش آشتی کرده است تاکید کرد:‌بحث قهر و آشتی مطرح نیست. ما رفیق و یا قهر نبوده‌ایم که بخواهیم آشتی کنیم. کی‌روش برای تیم ملی و ما هم برای فوتبال کار می‌کنیم.

سرپرست کمیته اقتصادی و بازاریابی فدراسیون فوتبال درباره فسخ قرارداد شرکت البسه‌های ورزشی جیووا و غرامت ۱۰ میلیارد تومانی که فدراسیون فوتبال باید بپردازد، اظهار کرد: این رقم را از کجا آورده‌اید؟ ما از جیووا شکایت کرده‌ایم نه آن‌ها از ما.

انتهای پیام/

کد:94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید