Performancing Metrics

چرا حمیده عباسعلی مقابل هلند حاضر به مسابقه دادن نشد؟ | اتاق خبر
کد خبر: 378434
تاریخ انتشار: 9 آبان 1395 - 15:45
مسابقات جهانی کاراته - اتریش
مریم مشیری، مدعی است که می‌توانستند با شکست تیم فرانسه راهی فینال مسابقات جهانی شوند. او همچنین گفت حمیده عباسعلی به خواست خودش مقابل هلند بازی نکرد.

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، سرمربی تیم‌ ‌ملی کاراته بانوان با بیان این که  رقابت‌های جهانی بسیار سنگین بود، بیان‌ کرد:  در کومیته‌ تیمی شانس سکو داشتیم.  متاسفانه عباسعلی در دیدار نخست مقابل تیم چک بازی را واگذار کرد. شاید به دلیل استرس بود که نتوانست خوب کار کند. بازی دوم نیز مقابل فرانسه برای ما بسیار حائز اهمیت بود چون دو کومیته کای این تیم در وزن علیپور و چالاکی به  فینال رقابت ها راه یافته بودند. نفر نخست در ترکیب تیم فرانسه مانند نفر دوم و سوم ترکیب نبود به همین دلیل ما از عباسعلی استفاده کردیم چون مطمئن بودیم بازی را پیروز می شود یا حداقل تساوی کسب می کند اما متاسفانه بازی را واگذار کرد.

مشیری در ادامه گفت: علیپور موفق شد فینالیست وزن 61- کیلوگرم را شکست دهد و چالاکی نیز تا 30ثانیه آخر برنده بود و به دلیل بی تجربگی مسابقه را واگذار کرد. اگر عباسعلی یک تساوی به دست می آورد تیم کومیته تیمی میتوانست فینالیست شود.

وی در ادامه افزود: در بازی مقابل هلند نیز  حمیده گفت نمی تواند بازی کند و ما نیز از او استفاده نکردیم و به جای او خاکسار بازی کرد. خاکسار نیز می توانست پیروز شود ولی مساوی کرد و کار برای نفرات دوم و سوم سخت شد. 

مشیری در پایان گفت‌: خدا را شکر که حمیده توانست در کومیته‌ انفرادی مدال برنز را به دست آورد و از مدال خود دفاع کند.

انتهای پیام/

کد:94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید