Performancing Metrics

فوتسال ایران به دنبال بازی با برزیل، اسپانیا و ایتالیا | اتاق خبر
کد خبر: 378605
تاریخ انتشار: 10 آبان 1395 - 08:58
سرمربی تیم ملی زیر ۲۰ سال انتخاب شد
سرپرست تیم ملی فوتسال ایران از درخواست برای برگزاری دیدار دوستانه با تیم های مطرح جهان و همچنین انتخاب سرمربی تیم ملی زیر ۲۰ سال خبر داد.

تیم ملی فوتسال ایران

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا،‌ جلسه کمیته فوتسال با کادر فنی تیم ملی، عصر شنبه با حضور رضا افتخاری،‌ محمد ناظم الشریعه و علی صانعی برگزار و پیرامون انتخاب کادرفنی تیم ملی زیر ۲۰ سال و برنامه های تیم ملی بزرگسالان بحث و گفتگو شد.

علی صانعی در این باره توضیح داد: در این جلسه تصمیم بر این شد که سرمربی تیم ملی زیر ۲۰ سال از کادرفنی تیم ملی بزرگسالان باشد و شخص مورد نظر هم انتخاب شد. فعلا نمی توانیم نام سرمربی را اعلام کنیم و فدراسیون فوتبال بعد از تائید این گزینه در هیات رئیسه،‌ نامش را رسانه ای خواهد کرد. ضمنا اعضای کادر فنی تیم ملی زیر ۲۰ سال بعد از تائید سرمربی در هیات رئیسه توسط خود سرمربی انتخاب خواهند شد.

سرپرست تیم ملی فوتسال ایران همچنین از برنامه‌ریزی برای برگزاری دیدارهای دوستانه با تیم‌های بزرگ جهان خبر داد و افزود: یکی از بحث‌های ما در جلسه دیروز هماهنگی دیداری تدارکاتی در بهمن ماه بود. بازی ایران و روسیه در آذر،‌ قطعی شده اما دیروز از آقای افتخاری درخواست کردیم تا نامه نگاری های لازم برای دعوت از یک تیم بزرگ به ایران انجام شود.

وی در پاسخ به این پرسش تیم ملی به دنبال برگزاری بازی با چه تیمی است و آیا قرار است لیگ برای برگزاری این بازی دوستانه ملی تعطیل شود،‌خاطرنشان کرد: اولویت ما بازی با برزیل،‌ ایتالیا یا اسپانیاست. آرژانتین و پرتغال هم در اولویت بعدی ما قرار دارند. اما در مورد تعطیلی لیگ باید بگویم قرار نیست ما اردویی برپا کرده و لیگ را تعطیل کنیم. تنها یکی دو روز بازی های لیگ جابجا می‌شود. البته این موضوع منوط به موافقت هیات رئیسه سازمان لیگ است.

صانعی درباره برنامه چهارساله کادرفنی تیم ملی نیز بیان کرد: ما ابتدا یک برنامه کوتاه مدت یک ساله را ارائه کرده ایم که اردوها و بازی های دوستانه را تا بازی های آسیایی مشخص می کند. در خصوص برنامه بلند مدت هم یک سری صحبت های کلی شده است. در صورت موافقت با برنامه کلی، جزئیات برنامه چهار ساله را تقدیم کمیته فوتسال خواهیم کرد.

سرپرست تیم ملی فوتسال همچنین در پاسخ به این پرسش که آیا مکان برگزاری اردوی استعدادیابی تیم ملی زیر ۲۰ سال مشخص شد یا نه، به ایسنا گفت: ما در مکاتبه با مسئولان تبریز اعلام کردیم می‌خواهیم در تاریخ بیستم تا بیست و دوم آبان در این شهر اردو برگزار کنیم.در صورت موافقت آنها،‌ این اردو در تبریز برپا خواهد شد. اما ما یک سری تاریخ‌ها را از قبل در تهران تعیین کرده بودیم تا اگر تبریز نشد، در کمپ تیم ملی اردو را داشته باشیم. ضمن اینکه تعداد بازیکنانی که باید تست بدهند بیشتر از ۱۵۰ نفر است.

انتهای پیام/

کد: 94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید