Performancing Metrics

داوید ویا در آرزوی بازگشت به تیم ملی فوتبال اسپانیا | اتاق خبر
کد خبر: 378631
تاریخ انتشار: 10 آبان 1395 - 11:43
برترین گلزن ملی فوتبال اسپانیا ابراز امیدواری کرد بتواند بار دیگر به ترکیب لاروخا بازگردد.

ویلا

به‌ گزارش ‌اتاق خبر، به نقل از ایسنا، داوید ویا که برترین گلزن تاریخ فوتبال اسپانیا است، بعد از جام جهانی 2014 برزیل برای تیم‌ ‌ملی این کشور بازی نکرد.

او که اکنون کاپیتان نیویورک سیتی در لیگ حرفه‌ای آمریکا است، در حال‌ حاضر تنها به پلی‌آف لیگ آمریکا فکر می‌کند اما در آرزوی بازگشت به تیم‌ ‌ملی فوتبال کشورش است. داوید ویا 34 ساله در این فصل در لیگ آمریکا عملکرد بسیار خوبی داشت به طوری که در 33 بازی موفق شد 23 گل به ثمر برساند. عملکرد او آنقدر خوب بود که یولن لوپتگی، سرمربی تیم‌ ‌ملی فوتبال اسپانیا عنوان کرد می‌تواند برای بازی ماه آینده برابر مقدونیه در ترکیب تیم‌ ‌ملی اسپانیا حاضر باشد.  

مهاجم پیشین اتلتیکومادرید و بارسلونا درباره بازگشت به تیم‌ ‌ملی فوتبال اسپانیا گفت‌: اکنون یک روز قبل از حساس‌ترین بازی فصل در پلی‌آف لیگ آمریکا به چنین مسائلی فکر نمی‌کنم. برای من آرزوست که به تیم‌ ‌ملی اسپانیا دعوت شوم ولی در حال حاضر نمی‌خواهم درباره این بازگشت صحبتی کنم. تمرکزم روی تیمم است. 

قهرمان یورو 2008 و جام جهانی 2010 در 63 بازی ملی به همراه تیم‌ ‌ملی فوتبال اسپانیا توانست 41 گل به ثمر برساند و برترین گلزن تیم‌ ‌ملی فوتبال اسپانیا لقب بگیرد.

انتهای پیام/

کد: 94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید