Performancing Metrics

کاهش سود فورد بدلیل فراخوان | اتاق خبر
کد خبر: 378785
تاریخ انتشار: 10 آبان 1395 - 15:08
فورد موتور اعلام کرد به‌دلیل کاهش فروش در آمریکای شمالی، افزایش هزینه‌های فراخوان‌ها و پیچیدگی‌های تولید وانت‌های جدید، سود خالص این شرکت در فصل سوم سال‌جاری بیش از ۵۰ درصد کاهش یافته است.

به گزارش اتاق خبر  ،فورد موتور اعلام کرد به‌دلیل کاهش فروش در آمریکای شمالی، افزایش هزینه‌های فراخوان‌ها و پیچیدگی‌های تولید وانت‌های جدید، سود خالص این شرکت در فصل سوم سال‌جاری بیش از ۵۰ درصد کاهش یافته است.

به گزارش رویترز، با وجود این کاهش، سود فورد مطابق با پیش‌بینی‌های وال‌استریت بود. فورد موتور اعلام کرد همچنان انتظار دارد سود کل سال‌جاری به رقم ۲/ ۱۰ میلیارد دلار برسد. براساس اعلام فورد، درآمد در فصل سوم سال‌جاری میلادی ۶ درصد کاهش یافته و به ۹/ ۳۳ میلیارد دلار رسیده است. همچنین درآمد این خودروساز در آمریکای شمالی با کاهش ۸ درصدی روبه‌رو شده و به ۸/ ۲۱ میلیارد دلار رسیده است. فورد موتور سه عامل هزینه‌های تولید وانت جدید سوپر دیوتی، هزینه‌ ۶۰۰ میلیون دلاری فراخوان‌ها و سود کمتر حاصل از فروش وانت‌های اف-۱۵۰ را علت این کاهش سود و درآمد عنوان کرده است. با این وجود سود این شرکت در اروپا افزایش یافته و به ۱۳۸ میلیون دلار رسیده است.

منبع:دنیای اقتصاد

نظرات
ADS
ADS
پربازدید