Performancing Metrics

زلاتان به تنهایی نمی‌تواند برای یونایتد گل بزند | اتاق خبر
کد خبر: 378825
تاریخ انتشار: 11 آبان 1395 - 07:44
آندر هررا:
هافبک اسپانیایی منچستریونایتد اظهار کرد زلاتان ایبراهیموویچ به تنهایی مقصر گل نزدن‌های یونایتد نیست.

به‌ گزارش اتاق خبر، به نقل از ‌ایسنا، منچستریونایتد در بازی برابر برنلی شانس های زیادی برای گلزنی داشت. آنها 39 شوت به سمت دروازه حریفشان داشتند که هیچ کدام از آنها از خط دروازه عبور نکردند. در این بین زلاتان ایبراهیموویچ به تنهایی چندین موقعیت گلزنی را از دست داد تا نمایش ضعیف او در هفته‌های گذشته بیش از پیش به چشم بیاید.

آندر هررا که در بازی برابر برنلی از زمین مسابقه اخراج شد، با حمایت از زلاتان گفت‌: فکر می‌کنم اگر یک بازیکن در فوتبال باشد که بتواند خودش را از این فشار رها کند و بار دیگر به شرایط خوبش بازگردد، زلاتان ایبراهیموویچ است. شک ندارم او گل‌های بیشتری برای ما به ثمر می رساند. این فقط زلاتان نبود که موقعیت‌های زیادی را از دست داد. کل تیم مقصر است. همه موقعیت‌های زیادی را از دست دادیم. مطمئن هستم روزهای خوب برای ما فرا می‌رسند. هواداران باید صبور باشند تا بتوانیم به سطح اول بازگردیم.

ایبراهیموویچ در 6 بازی قبلی خود در لیگ برتر نتوانسته است گلزنی کند. آخرین بار سال 2007 زلاتان نتوانسته بود در 6 بازی پی‌درپی در لیگ گلزنی کند.

هررا در پایان گفت‌: جو رختکن یونایتد بعد از بازی خیلی سنگین بود. به هیچ وجه انتظار نداشتیم که برابر برنلی مساوی کنیم. با این حال چیزی که به سود ماست این است که اعتماد به نفس ما افزایش یابد و بتوانیم در بازی بعدی نتیجه‌ بگیریم. در بازی برابر استوک سیتی و برنلی می‌توانستیم 6 امتیاز کسب کنیم ولی در واقع دو امتیاز را کسب کردیم. باید سرمان را بالا بگیریم و به فکر بازی‌های بعد باشیم. باید بدانیم فوتبال فقط کنترل جریان بازی نیست و باید موقعیت گل هم ایجاد کنیم. البته از چیزی که باید گله کرد، بدشانسی ما بوده است. شاید اگر شانس داشتیم در این دو بازی باید پنج یا 6 گل به ثمر می‌رساندیم.

منچستریونایتد اواخر هفته‌ باید در لیگ اروپا برابر فنرباغچه دیدار کند.

انتهای پیام/

کد:94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید