Performancing Metrics

صالحی امیری زیر سوال است که چرا در حوزه فرهنگ کتاب نوشته است | اتاق خبر
کد خبر: 379005
تاریخ انتشار: 11 آبان 1395 - 14:28
احمدی لاشکی:
نماینده مردم نوشهر در مجلس شورای اسلامی ضمن حمایت از وزیر پیشنهادی فرهنگ،‌ صالحی امیری را مرد کم‌حاشیه دولت خواند.

اتاق خبر: قاسم احمدی لاشکی، گفت: رهبری در ۱۶ /۳/ ۱۳۹۵ در دیدار با نمایندگان فرمودند فرهنگ مسأله مهمی است و در بلندمدت از اقتصاد هم مهم‌تر است. ما در فرهنگ احساس ولنگاری می‌کنیم.

وی در ادامه در پاسخ به اظهارات احسان قاضی‌زاده هاشمی، گفت: این رأی برای چند ماه بیشتر نیست بنابراین این وزیران برای اینکه با دولت بعد هماهنگ باشند آزمایشی در مجلس پس خواهند داد.

او افزود: اگر ‌آقای صالحی در دستگاه امنیتی کرده، خدمت به این نظام برای فرزندان و آرامش آنهاست. آیا در کا.گ.ب خدمت کرده یا برای سیا کار کرده است؟ اگر امروز امنیت را از او و همکاران سابقش می‌بینیم نقطه ضعف اوست؟ کتاب نظریه فرهنگی ایشان چاپ هشتم است نه چاپ ششم. من ۳۷ مقاله از ایشان دیدم که ۲۶ مقاله مربوط به فرهنگ است. آقای صالحی امیری چرا اینقدر در حوزه فرهنگ کتاب نوشتی؟ امروز به این خاطر زیر سوال قرار دارید؛ تز پایان‌نامه ایشان نیز در زمینه فرهنگ نوشته شده است.

احمدی لاشکی مهمترین مسأله وزارت فرهنگ را معیشت نیروهای انسانی آن دانست و گفت: انجمن‌های هنری که در دولت قبل منحل شده بود نیاز به سازماندهی دارد. اعتبارات هنری قطره چکانی است؛ از کدام برنامه هنری تقویت در خور شأن می‌شود؟ بیمه هنرمندان نیز دچار مشکل است و خبرنگاران نیاز به ساماندهی دارند.

او در پایان گفت: ایشان در دوره قبل ۱۸ رأی کم آورد و بر ایشان ظلم شد. او مرد کم‌حاشیه دولت است و می‌تواند کمک کند.

مبنع: ایسنا

95103

نظرات
ADS
ADS
پربازدید