Performancing Metrics

پیروزی مدعیان لیگ برتر فوتسال در بازی‌های پرحاشیه | اتاق خبر
کد خبر: 379254
تاریخ انتشار: 13 آبان 1395 - 12:01
هفته هشتم لیگ برتر فوتسال با بازگشت حواشی به مسابقه‌ها و پیروزی مدعیان، پیگیری شد.

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، هفته هشتم لیگ برتر فوتسال از ساعت ۱۷ امروز با برگزاری ۶ بازی آغاز شد.

در یکی از مهم‌ترین دیدارهای این هفته مس سونگون موفق شد با دو گل در بازی بیرون از خانه مقابل تاسیسات دریایی تهران به برتری برسد. این بازی که با حواشی بسیاری همراه بود، ۴ اخراجی داشت و دو سرپرست تیم‌ها به علاوه بازیکن مس و مدیر تیم تاسیسات از داور کارت قرمز گرفتند. شروع درگیری‌ها از جایی بود که بازیکن مس با خطای شدید، کارت زرد دوم را دریافت کرد و اخراج شد. اوج حاشیه‌های امروز نیز درگیری سرپرستان دو تیم و همچنین درگیری مصطفی نظری و علیرضا صمیمی دروازه‌بانان دو تیم بود.

در دیگر بازی حساس امروز دبیری تبریز با نتیجه پرگل ۷ بر ۲ از سد یاسین پیشرو قم گذشت. از جمله حواشی جالب این بازی نرسیدن رضا حیدریان سرمربی یاسین پیشرو به بازی به دلیل تاخیر پروازش بود.

گیتی‌پسند اصفهان صدرنشین مسابقه‌ها نیز با نتیجه ۹ بر ۵ از سد دانشگاه آزاد تهران گذشت. این در حالی بود که گیتی‌پسند در این بازی اسماعیل‌پور و مورنو برزیلی را در اختیار نداشت. مهدی جاوید ملی‌پوش گیتی‌پسند به تنهایی ۴ گل از ۹ گل تیمش را به ثمر رساند. اصفهانی‌ها با این برد با ۲۴ امتیاز، به تنهایی در صدر جدول قرار گرفتند.

نتایج کامل بازی‌های امروز به شرح زیر است:

تاسیسات دریایی تهران صفر – مس سونگون ۲

لبنیات ارژن شیراز ۷ -  طرح و توسعه قزوین یک

مقاومت البرز ۳ – فرش آرای مشهد ۳

حفاری اهواز ۶ – آذرخش بندرعباس ۲

دبیری تبریز ۷ – یاسین پیشرو قم ۲

گیتی‌پسند اصفهان ۹ – دانشگاه آزاد تهران ۵

در آخرین بازی هفته هشتم نیز تیم‌های شهروند ساری و شهرداری ساوه از ساعت ۱۸ به مصاف هم رفتند که این بازی با تساوی ۴ - ۴ به پایان رسید.

انتهای پیام/

کد:94108

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید