Performancing Metrics

دوست دارم بازی کنم اما این جا یک نفر دستور می‌دهد | اتاق خبر
کد خبر: 379535
تاریخ انتشار: 15 آبان 1395 - 20:16
رودریگس:
هافبک رئال‌ مادرید دوست دارد در ترکیب اصلی تیمش بازی کند، اما به تصمیم‌گیرنده اصلی تیم احترام می‌گذارد.

خامس رودریگس و زیدان

به‌ گزارش ‌اتاق خبر، به نقل از ایسنا، خامس رودریگس در مصاحبه اختصاصی با سایت RCN Deportes درباره حضورش در رئال‌ مادرید و نیمکت نشینی اش صحبت کرد. هافبک رئال‌ مادرید در مورد مشکلات جسمانی‌اش گفت‌: اکنون در وضعیت خوبی به سر می برم و آن طور که می‌گویند در شرایط بدی قرار ندارم. آسیب‌دیدگی‌ ام جزئی بود. طرفدارانم آرام باشند چون وضعیت جسمانی‌ام خوب است و در حال تمرین کردن هستم تا به شرایط ایده‌آل برسم. دوست داشتم برابر لژیا در لیگ قهرمانان اروپا بازی کنم، اما باید باهوش باشم. با کادر پزشکی صحبت کردم و برای یک روز تمرین نکردم، اما درباره شروع به تمرین کردم و برای بازی یکشنبه آماده هستم.

بازیکن کلمبیایی درباره مادرید اظهار کرد: از حضورم در این باشگاه خشنودم. از نخستین روز در شرایط خوبی قرار داشتم. از بودن در باشگاهی که همیشه دوست داشتم در آن بازی کنم راضی هستم. دوست دارم بیشتر بازی کنم، اما این جا یک نفر همیشه دستور می‌دهد و او تعیین می‌کند که چه کسی بازی کند یا نه و باید به آن احترام گذاشت.

رودریگس که رابطه‌اش را با سرمربی تیم بد نمی‌داند گفت‌: با زین الدین زیدان مشکلی ندارم. رابطه‌مان مانند همه سرمربیان و بازیکنان دیگر است. زیدان تصمیم گیرنده است و تعیین می‌کند که چه کسی بازی کند، باید در این زمینه صبور باشم.

هافبک کلمبیایی، رئال‌ مادرید را بزرگترین باشگاه جهان عنوان کرد و افزود: در این تیم همیشه برای کسب تمام عناوین تلاش می‌شود. امسال می‌توانیم با حضور در جام جهانی باشگاه‌ها چهار عنوان کسب کنیم.

رودریگس در مورد رویایی احتمالی با تیم کلمبیایی ناسیونال گفت‌: این اتفاق برای فوتبال کلمبیا خوب است. بیش از پنج، ۶ سال است که همه عناوین را فتح کرده و بازی مقابل رئال‌ مادرید برایشان یک هدیه محسوب می شود. می‌خواهم در این بازی پیروز شوم و گلزنی کنم.

انتهای پیام/

کد: 94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید