Performancing Metrics

رونالدو مانند من باید در رئال مادرید از فوتبال خداحافظی کند | اتاق خبر
کد خبر: 379744
تاریخ انتشار: 17 آبان 1395 - 10:13
زیدان:
سرمربی رئال مادرید معتقد است که مهاجم پرتغالی‌اش همچون خود او باید در مادرید بازنشسته شود.

زین الدین زیدان

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، رئال‌مادرید یکشنبه با سه گل لگانس را شکست داد و صدرنشنین باقی ماند. زین‌الدین زیدان پس از این پیروزی گفت: شروع سختی داشتیم چون حریف پرس بالایی داشت. اما در نهایت به گل دست یافتیم و روند بازی عوض شد. در نیمه دوم بازی را به کنترل خود در آوردیم و پیروز شدیم.

مادرید در این بازی گلی دریافت نکرد. سرمربی فرانسوی در این‌باره اظهار کرد: این نتیجه عملکردمان در این بازی بود. دریافت نکردن گل آسان نیست. در این زمینه از ما انتقاد می‌شد اما توانستیم امروز دروازه‌مان را بسته نگه داریم. باید به این روند ادامه دهیم.

لوکا مودریچ پس از چند هفته دوری از میادین به علت آسیب‌دیدگی در این بازی دقایقی حضور داشت. زیدان در این باره گفت: به خاطر او خوشحالم. هیچ مشکلی نداشت. عالی بود. خیلی خوب است که به میادین بازگشته است.  زمانی که مودریچ در زمین حضور دارد مالکیت توپ بیشتر به تیم ما اختصاص دارد. او بازیکن مهمی است.

دو هفته بعد داربی شهر مادرید بین رئال و اتلتیکو برگزار خواهد شد. سرمربی فرانسوی در این رابطه گفت: اکنون لیگ برای 10 روز تعطیل است. خیلی از بازیکنان تیم را ترک می کنند و به اردوهای ملی می پیوندند. زمانی که بازگشتند خود را برای داربی آماده خواهیم کرد و به کارمان ادامه خواهیم داد.

سرمربی رئال مادرید کریستیانو رونالدو را منحصر به فرد عنوان کرد و افزود: آرزوی رونالدو این است که فوتبالش را در این تیم به پایان برساند. به همین خاطر از تمدید قراردادش خشنود خواهم شد. باید در مادرید از فوتبال خداحافظی کند مانند من باید در این باشگاه بازنشسته شود.

زیدان در پایان درباره بازی رونالدو و گرت بیل گفت: تنها به تیم فکر می کنم. تیم مرا نگران می کند. از عملکرد بازیکنانم خشنودم. به یک فرد خاص فکر نمی کنم. هر بازی هر یک از بازیکنان عملکرد متفاوتی دارند. برای رونالدو اتفاقی نیفتاده است. همیشه خواهان گلزنی او هستیم. در بازی قبل سه گل به ثمر رساند. او همیشه می‌خواهد گلزنی کند اما گاهی اوقات این اتفاق نمی افتد. نگرانش نیستم. رونالدو خوب بازی می کند.

انتهای پیام/

کد: 94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید