Performancing Metrics

همه چیز درباره «اندی گارسیا» | اتاق خبر
کد خبر: 379786
تاریخ انتشار: 17 آبان 1395 - 13:47
اندی گارسیا متولد ۱۲ آوریل ۱۹۵۶ بازیگر ۶۰ ساله کوبایی است. او که در هاوانا به دنیا آمده ملیت آمریکایی را پذیرفته و از سال ۱۹۷۸تاکنون به عنوان بازیگر فعالیت می‌کند.

به گزارش اتاق خبر، اندی گارسیا در دهه ۸۰ و ۹۰ با بازی در فیلم‌های موفق هالیوودی توانست به موفقیت بسیاری دست یابد. از جمله فیلم‌های وی می‌توان به «پدرخوانده ۳»، «سیزده یار اوشن»، «آس‌های دودی» و «شهر گمشده» و «بیا پلیس باشیم» اشاره کرد.

وی بخاطر بازی در فیلم «پدر خوانده»، نامزد دریافت جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش مکمل مرد شد.

گارسیا که با نام کامل اندرس آرتورو گارسیا منندز در هاوانا، کوبا به دنیا آمده، مادری داشت که آموزگار زبان انگلیسی بود و پدرش رنه، کشاورز و وکیل در کوبا بود. خانواده گارسیا زمانی که او پنج ساله بود به میامی فلوریدا مهاجرت کردند. او در دوران دبیرستان تصمیم گرفت به دنبال حرفه بازیگری برود. شروع بازیگری او با شرکت در کلاس‌های بازیگری جی جنسن در آخر دوران دبیرستانش شروع شد. وی از دانشگاه بین‌المللی فلوریدا فارغ‌التحصیل شده است.

گارسیا پس از بازی در چند نقش متفرقه نقش کوتاهی در اولین قسمت سریال «قاتل» در سال ۱۹۸۴ به دست آورد و سپس نقش اعضای یک گروه خلافکار را در سریال «پلیس‌های خیابان هیل» بازی کرد. او سال ۱۹۸۵ در فیلم «فصل بد» بازی کرد و فیلم بعدی‌اش «تسخیرناپذیران» بود که با رابرت د نیرو جلوی دروبین رفت.

اندی گارسیا در سال ۲۰۰۵ فیلم «شهر گمشده» را منتشر کرد. خود وی کارگردانی، تهیه کنندگی و قسمتی از نویسندگی فیلم را بر عهده داشت. در این فیلم ستارگان دیگری همچون داستین هافمن و بیل ماری حضور داشتند.

اندی گارسیا در سال ۱۹۸۲ با ماریوی لوریدو گارسیا ازدواج کرد که حاصل این ازدواج چهار فرزند است.

در حالی که صداپیشگی در «ریو ۲» و «همینگوی و فوئنتس» در سال ۲۰۱۴از فعالیت‌های اخیر او بوده، او سال ۲۰۱۶ چند فیلم آماده اکران داشت که عبارتند از:

«شکارچیان روح۲» ساخته  پل فیگ/ Ghostbusters

زمان اکران: ۱۵ جولای ۲۰۱۶

این کمدی که تابستان امسال راهی سینماهای جهان شده ادامه فیلم فانتزی قدیمی به همین نام است. ملیسا مک کارتی و کیت مک کینون دیگر بازیگران این فیلم هستند که همه شخصیت‌های اصلی‌اش را بازیگران زن تشکیل داده‌اند.

 «مکس استیل» ساخته استوارت هندلر/ Max Steel

زمان اکران: ۱۴ اکتبر ۲۰۱۶

این فیلم داستان یک نوجوان و دوست بیگانه‌اش استیل را روایت می‌کند که در کنار هم از یک انرژی منحصر به فرد بهره می‌گیرند و تبدیل به توربو می شوند. آن‌ها در کنار هم شروع به کشف اسراری غیر قابل تصور را می‌کنند که می‌تواند جهان را تهدید کند. بن وینچل و جاش برنر دیگر بازیگران این فیلم هستند که برمبنای فیلمنامه کریستفور ال یاست ساخته شده است.

«خاطرات یک ترور بین‌المللی» ساخته جف وادلو/ True Memoirs of an International Assassin

زمان اکران: ۱۱ نوامبر ۲۰۱۶

این اکشن کمدی آمریکایی بر مبنای فیلمنامه‌ای به قلم جف موریس ساخته شده و شخصیت اصلی آن جویی یک نویسنده است  که بین سیا و اربابان مواد مخدر گیر کرده چون در حال نوشتن داستانی است که بر مبنای یک ماجرای غیرداستانی در حال نوشته شدن است و حالا این ماجرا دارد جنبه واقعی به خود می‌گیرد. کوین جیمز، زولی هنائو، موریس کومپت و کلن کولمن دیگر بازیگران فیلم هستند.

«مسافران» ساخته مورتن تیلدم/ Passengers

زمان اکران: ۲۱ دسامبر

این پروژه علمی تخیلی کمپانی سونی درباره سفری در فضاست و فیلمنامه آن را جان اسپیتس که فیلمنامه «پرومتوس» را نوشته بود نوشته است و کریس پرات و جنیفر لارنس بازیگران آن هستند.

«Geostorm» ساخته دین دولین

زمان اکران: ۱۳ ژانویه ۲۰۱۷

این فیلم اکشن علمی تخیلی درباره مردی است که راهی فضا می‌شود تا ثابت کند ماهواره‌های کنترل آب و هوا موجب ایجاد توفان می‌شوند. اد هریس، جرالد باتلر و ابی کورنیش دیگر بازیگران این فیلم هستند.

 

بانی فیلم 

نظرات
ADS
ADS
پربازدید