Performancing Metrics

جزییات درمان 11 مجروح ایرانی حادثه سامرا در بیمارستان‌های عراق | اتاق خبر
کد خبر: 379881
تاریخ انتشار: 18 آبان 1395 - 06:18
رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال‌احمر ضمن اشاره به اعزام و بستری 88 تن از زائران مصدوم حادثه انفجار روز گذشته سامرا در بیمارستان‌های تهران، وضعیت 11 مجروحی که قابلیت انتقال به کشور نداشتند را تشریح کرد.

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، دکتر مرعشی با اشاره به اینکه 11 زائر بدحال در بیمارستان‌های بغداد و کاظمین تحت نظر هستند، افزود: این زائران که به علت انفجار از ناحیه نخاع، سر، گردن و صورت آسیب دیده‌اند، شرایط انتقال به کشور را نداشتند و اکنون همکاران هلال‌احمر در حال نظارت بر روند درمان آنها هستند.


وی همچنین با اشاره به اینکه نخستین تیم درمانی جمعیت هلال‌احمر به منظور تجهیز و آماده‌سازی چادرهای درمانی هلال‌احمر برای خدمت‌رسانی به زائران پیاده در اربعین روز گذشته به عراق اعزام شده‌اند، اظهار کرد: علاوه بر 30 نفر تیم پیش‌پرواز، نخستین تیم درمانی صبح فردا (18 آبان)  شامل 240 نفر از کادر درمانی به عراق اعزام شده و به مرور همه 2000 نفر کادر درمانی در مدت سه روز اعزام خواهند شد.

بنابر اعلام روابط عمومی جمعیت هلال احمر، مرعشی گفت: تیم درمانی هلال‌احمر از روز چهارشنبه 19 آبان برای ارائه خدمات درمانی در چادرها مستقر خواهند شد.

انتهای پیام/

کد:94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید