Performancing Metrics

ماجراهای جدید بتمن: از بن افلک تا فرانک میلر | اتاق خبر
کد خبر: 380079
تاریخ انتشار: 19 آبان 1395 - 13:05
بن افلک باوجود فروش ناامیدکننده و واکنش‌های غالبا منفی به «بتمن علیه سوپرمن: طلوع عدالت» به طرفداران قول داده که با فیلم مستقل بتمن آنها را راضی خواهد کرد. اما ظاهرا شرایط خیلی به نفع او نیست.

به گزارش اتاق خبر، بن افلک باوجود  فروش ناامیدکننده و واکنش‌های غالبا منفی به «بتمن علیه سوپرمن: طلوع عدالت» به طرفداران قول داده که با فیلم مستقل بتمن آنها را راضی خواهد کرد. اما ظاهرا شرایط خیلی به نفع او نیست. در حالی که تا چند ماه دیگر فیلم جدید بتمن با کارگردانی و نقش‌آفرینی افلک جلوی دوربین خواهد رفت، اخیرا برت ایستون الیس نویسنده رمان‌های معروفی چون «روانی آمریکایی» اعلام کرده که مدتی پیش با تعدادی از تهیه‌کنندگان اجرایی بتمن شام خورده و آنها از مشکلات متعدد فیلمنامه گله داشته اند. اما استودیو در مقابل گفته که به این مسائل اهمیت نمی‌دهد چون باید با بتمن چند صد میلیون پول در بیاورد و بیش از هفتاد درصد تماشاگران اصلا فیلم را به زبان انگلیسی نمی‌بینند و از جزئیات داستان سر در نمی‌آورند!

چندی پیش نیز فرانک میلر درباره بتمن ایده‌آلش در سینما صحبت کرده بود. میلر از اسطوره‌های کتاب‌های کامیک است که میان طرفداران شوالیه تاریکی  به واسطه «بتمن: سال یک» و «شوالیه تاریکی باز می‌گردد« دو کامیک شاهکار بتمن شاخته می‌شود، دو اثری که بر اقتباس‌های سینمایی تاثیر قابل توجهی بر جای گذاشته اند. میلر  که با اقتباس از کامیک‌های خودش «سین‌سیتی» سینما را هم تجربه کرده، اخیرا در درباره بتمن ایده‌آلش در سینما گفته: «نسخه رویایی‌اش  در سینما کوچکتر و بدون اسباب‌بازی‌های مختلف مانند لباس‌های مختلف بتمن، بتموبیل و هواپیما و با تمرکز بر روی هدف و نقش پررنگ‌تر گاتام‌سیتی است.» به همین دلیل حضور خودش در پروژه‌های سینمایی بتمن را غیرممکن دانسته. میلر اشاره کرده که به جای بودجه‌ ۲۰۰ میلیون دلاری برای ساختن فیلم بتمن یک داستان معمایی بکر لازم است.


باید دید که با این همه فشار و انتظار  بتمن جدید چگونه به تولید خواهد رسید.

 

دنیای تصویر آنلاین

نظرات
ADS
ADS
پربازدید