Performancing Metrics

واکنش رسانه‌های جهان به انتخابات ریاست جمهوری آمریکا | اتاق خبر
کد خبر: 380140
تاریخ انتشار: 19 آبان 1395 - 22:01
پس از پایان انتخابات ریاست جمهوری امریکا و پیروزی «دونالد ترامپ»، رسانه‌های جهان به یکی از حساس‌ترین انتخابات‌ سال‌های اخیر جهان واکنش نشان دادند.

کلینتون و ترامپ

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در حالی برگزار شد که رقابت میان «هیلاری کلینتون» و «دونالد ترامپ» در نهایت با پیروزی کمتر پیش‌بینی شده «ترامپ» همراه شد و نامزد جمهوری‌خواه چهل و پنجمین رییس‌جمهوری آمریکا نام گرفت.

«رویترز» در تیتر اصلی خود که به انتخابات ریاست جمهوری آمریکا اختصاص یافته نوشت: «ترامپ در بازار جهانی آشفته وارد کاخ سفید می‌شود». در ادامه این مطلب آمده «ترامپ» به هشت سال سلطه دموکرات‌ها پایان داد و آمریکا را در مسیری جدید و نامطمئن قرار داد.

نشریه گاردین نیز در ادامه تیتر کوتاه «پیروی ترامپ جهان را حیرت‌زده کرد» در تیتر اصلی خود آورده «دونالد ترامپ برنده انتخابات ریاست جمهری شد و آمریکا را در مسیر آینده‌ای نامطمئن انداخت».

«فاکس نیوز» نیز تیتر اصلی خود را به این عبارت اختصاص داده است: «ترامپ برنده انتخابات ریاست جمهوری شد و «هیلاری کلینتون» را در یک انتخابات تاریخی و آشفته شکست داد».

«سی‌ان‌ان» نیز با تیتر «پیروزی ترامپ، انکار شگفت‌انگیز نخبه‌های سیاسی است» به مهمترین موضوع روز رسانه‌های جهان پرداخت.

خبرگزاری فرانسه (AFP) «تایم»، «واشنگنون پست»، «نیویورک تایمز»، «بی‌بی‌سی»، «سی‌بی اس»، «وال استریت ژورنال» و ... از جمله دیگر رسانه‌های خبری هستند که به پیروزی تاریخی «ترامپ» بر «هیلاری کلینتون» پرداخته‌اند.

انتخابات ریاست جمهوری آمریکا یکی از عناوین اصلی رسانه‌های جهان در چند ماه اخیر بود و از روز گذشته بسیاری از رسانه‌ها به پوشش خبری و گزارش زنده نتیجه شمارش آراء و دیگر حواشی یکی از مهمترین و جنجالی‌ترین انتخابات‌های سال‌های اخیر در آمریکا پرداختند.

انتهای پیام/

کد: 94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید