Performancing Metrics

اندازه گیری آلایندههای محیط زیستی در منطقه 21 | اتاق خبر
کد خبر: 380177
تاریخ انتشار: 20 آبان 1395 - 04:56
معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه21 از اندازه گیری آلاینده های محیط زیستی این منطقه در راستای تحقق اهداف کمپین آسمان آبی-زمین پاک خبر داد.

آلاینده.jpg

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، مهرداد زنگنه فر گفت: با عنایت به استقرار الگوی ممیزی و مدیریت محیط زیستی (EMAS) در منطقه 21 و لزوم پایش و اندازه گیری میزان آلایندگی ایجاد شده در اثر فعالیت های کارخانجات، کارگاه ها و مراکز صنعتی ؛ واحد محیط زیست شهرداری منطقه 21 با همکاری شرکت معتمد سازمان حفاظت محیط زیست نسبت به اندازه گیری میزان آلاینده های محیط زیستی سطح این منطقه اقدام کرد.

به گفته این مقام مسئول، در این راستا مواردی نظیر صوت محیط زیستی در سایت های بوستان ریما ، محوطه موتوری سنگین ، کارگاه عمران ناحیه 2 و ایستگاه بازیافت و در 16 نقطه مورد ارزیابی قرار گرفت.

وی در ادامه در خصوص اقدامات انجام شده در این زمینه افزود : طی بازدیدهای انجام شده ؛ میزان آلایندگی بویلر ساختمان های دارای موتورخانه شامل معاونت فرهنگی-اجتماعی ، ستاد مدیریت بحران ، ناحیه یک ، ناحیه دو ، ناحیه سه، مجتمع مهارت آموزی و کارآفرینی بهاران و خروجی اگزوز ادوات فضای سبز همچون اره موتوری ، هایکاتر ، حاشیه زن ، چمن زن ، ترون زن و غیره اندازه گیری شد.

زنگنه فر در پایان خاطرنشان کرد : میزان ذرات معلق در هوا در کارگاه عمران ناحیه دو و پساب چاه جذبی در ایستگاه بازیافت نیز برای نخستین بار در منطقه 21 اندازه گیری شد .

لازم به ذکر است؛ نتایج این اندازه گیری ها با استانداردهای موجود مطابقت داده شده و عدم انطباق ها شناسایی و در اسرع وقت رفع خواهند شد.

انتهای پیام/

کد: 94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید