Performancing Metrics

انتقاد ۳۰ نماینده از اولویت نداشتن امنیت زنان برای نیروی انتظامی | اتاق خبر
کد خبر: 381025
تاریخ انتشار: 25 آبان 1395 - 20:25
۳۰ نماینده در تذکری به وزیر کشور از اولویت نداشتن امنیت زنان برای نیروی انتظامی در اولویت‌های شش گانه سال ۹۵ انتقاد کردند.

اتاق خبر:در  پایان جلسه علنی روز سه شنبه مجلس شورای اسلامی تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی قرائت شد.

بر این اساس امینی نماینده ایلام به در تذکری به رئیس جمهور و وزیر کشور خواستار ارائه توضیحات در مورد علت عدم انعکاس مناسب خدمات و تسهیلات فراهم شده برای زوار اربعین در استان ایلام از طریق صدا و سیماشد.

رحیمی نماینده تهران و ۳۰ نماینده در تذکری به وزیر کشور از اولویت نداشتن امنیت زنان برای نیروی انتظامی در اولویت‌های شش گانه  سال ۹۵ انتقاد کردند.

سالک نماینده اصفهان نیز در تذکری به وزیر ارتباطات خواستار اقدام سریع و جدی برای کنترل شبکه‌های اجتماعی تلگرام و توییتر و جلوگیری از پخش مطالب و فیلم‌های مستهجن و ولنگاری فرهنگی شد.

علاوه بر این کرد نماینده خاشنیز در تذکری  به وزیر کشور خواستار پیگیری عاجل آزادی ملوانان و صیادان سیستان و بلوچستانی که توسط دزدان دریایی سومالی ربوده شده‌اند ،شد.

همچنین موسوی لارگانی نماینده فلاورجان نیز در تذکری  به رئیس‌جمهور بر  ضرورت اقدام مناسب در راستای کاهش آلودگی هوا در کلان شهرها به ویژه در اصفهان، تهران و ارائه گزارش به مردم تاکید کرد.

کواکبیان نماینده تهران نیز در تذکری به وزیر دفاع  در مورد تفاوت در تعیین میزان درصد جانبازی پرسنل ارتش و سپاه انتقاد کرد.

مقدسی نماینده اراک به اتفاق ۱۳ نماینده دیگر در تذکری به وزیر اقتصاد خواستار ارائه توضیح در مورد علت عدم اقدام سازمان خصوصی‌سازی در ایفای حقوق دولت بعد از ۱۰ سال و عدم خلع ید سهام‌دار عمده شرکت هپکو اراک شد.

مطهری، حیدری، صادقی  و ساری نمایندگان تهران و اهواز در تذکری به وزیر کشور از اقدام شورای تامین استان خوزستان به ریاست استاندار مبنی بر جلوگیری از سخنرانی شخصیت‌های استانی راجع به اندیشه‌های امام راحل انتقاد کردند.

فاطمه حسینی نماینده تهران و ۱۲ نماینده دیگر نیز در تذکری به وزیر کشور بر ضرورت تسریع در رسیدگی به موضوع مناسب‌سازی و استانداردسازی پیاده‌روها و تجهیزات شهری برای جانبازان، معلولان و سالمندان تاکید کردند.

علاوه بر این فاطمه حسینی به اتفاق ۱۳ نماینده دیگردر تذکری به وزیر بهداشت خواستار تسریع در رسیدگی به موضوع نامشخص بودن میزان نسبی ترکیبات روغن‌های گیاهی مورد استفاده در روغن‌های خوراکی تولید داخل شدند.

ایرنا

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید