Performancing Metrics

چقدر تا حل شدن«معمای شاه»مانده است؟ | اتاق خبر
کد خبر: 381960
تاریخ انتشار: 3 آذر 1395 - 19:38
تهیه کننده سریال «معمای شاه» با بیان اینکه تنها ۲۰ روز به پایان تصویربرداری باقی مانده است، گفت: هنوز برخی از سکانس‌های مربوط به نوفل لوشاتو، نجف، ۳۰ شهریور و انقلاب اسلامی باقی مانده است.

به گزارش اتاق خبر، علی لدنی با بیان اینکه تنها 20 روز به پایان تصویربرداری این مجموعه تلویزیونی باقی مانده است، گفت: برخی از سکانس‌های مربوط به نوفل لوشاتو (روستایی که امام خمینی به آن تبعید شده بود)، نجف، 30 شهریور و انقلاب اسلامی باقی مانده است.

 
او یادآور شد که آخرین سکانس سریال «معمای شاه» به نوفل لوشاتو اختصاص دارد.
 
تهیه‌کننده سریال «معمای شاه» همچنین با اشاره به مشکلات مالی که در ساخت این سریال با آن مواجه بوده است، گفت: امیدوارم شرایط مالی سازمان صداوسیما هم بهبود یابد که ما بتوانیم این مشکلات مالی را پشت سر بگذاریم.
 
سریال «معمای شاه» به تهیه‌کنندگی علی لدنی و کاگردانی محمدرضا ورزی تاریخ معاصر ایران را روایت می‌کند و در آن بازیگرانی همچون جمشید مشایخی، ثریا قاسمی، گوهر خیراندیش، سعید نیک‌پور، محمدرضا شریفی‌نیا، حسین نورعلی، امیریا ارجمند، حدیث فولادوند، مهراوه شریفی‌نیا، ساغر عزیزی، نرگس محمدی، یوسف صیادی، جعفر دهقان، مژگان ربانی، آرام جعفری، داریوش کاردان، علی دهکردی و ... ایفای نقش کرده‌اند.
 
این مجموعه تلویزیونی که زندگی رضا و محمدرضا شاه، فضای سیاسی آن دوران و وقایع تاریخی، اجتماعی و سیاسی ایران در فاصله سال‌های 1317 تا 1357 همزمان با دوران پهلوی دوم را به تصویر کشده است، بعضاً با انتقادهایی نیز همراه بوده است.
ایسنا
نظرات
ADS
ADS
پربازدید