Performancing Metrics

تخلیه هرگونه زباله درگودهای شهرستان بدون هماهنگی دستگاه های مسئول ممنوع است | اتاق خبر
کد خبر: 382062
تاریخ انتشار: 4 آذر 1395 - 13:02
سرپرست اداره حفاظت محیط زیست پاکدشت:
سرپرست اداره حفاظت محیط زیست شهرستان پاکدشت روز گذشته ضمن بازدید از وضعیت زیست محیطی معادن متروک خاک رس شهرستان پاکدشت گفت: تخلیه هرگونه زباله درگودهای شهرستان بدون هماهنگی دستگاه های مسئول ممنوع است.

مجتمع معادن سنگ آهن سنگان

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، عزیز میکائیلی حمزه قاسم، در حاشیه بازدید از معادن متروک خاک رس شهرستان پاکدشت گفت: در راستای بررسی و پیگیری معضلات و مشکلات زیست محیطی شهرستان پاکدشت بازدید میدانی از معادن متروک خاک رس با تاکید بر مدیریت پسماند شهرستان انجام شد. 

وی هدف از این بازدید را بررسی وضعیت بالفعل زیست محیطی این معادن و دستیابی به راه حل اجرایی و عملیاتی در خصوص مدیریت و بهبود وضعیت این مناطق دانست.

براساس گزارش سایت سامات، میکائیلی در پایان با تذکر به کلیه متخلفین و سودجویانی که بدون اخذ هرگونه مجوزی با تخلیه انواع پسماند در گودال های داخل و همجوار شهرستان و همچنین سوزاندن ضایعات در آنها موجبات آلودگی محیط زیست را فراهم می‌کنند، اظهار داشت: تخلیه هرگونه زباله عادی، نخاله و غیره در گودهای شهرستان بدون هماهنگی دستگاه های مسئول و خصوصاً محیط زیست جرم محسوب شده و در صورت مشاهده و گزارش تخلف، نسبت به توقیف خودروهای متخلف و اعمال قانون خاطیان اقدام خواهد شد.

انتهای پیام/

کد: 94108

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید