Performancing Metrics

۵ پیروزی و ۲ شکست آزادکاران ایران در جام حیدرعلی‌اف | اتاق خبر
کد خبر: 382147
تاریخ انتشار: 5 آذر 1395 - 09:06
در آغاز رقابت های کشتی آزاد جایزه بزرگ جام حیدر علی اف در کشور آذربایجان، نمایندگان ایران صاحب ۵ پیروزی و ۲ شکست شدند.

اتاق خبر: در آغاز رقابت‌های کشتی آزاد جایزه بزرگ باکو، ۷ نماینده ایران در دور نخست به روی تشک رفتند که حاصل کار آنان ۵ پیروزی و ۲ شکست بود.

رضا اطری، میثم نصیری، جمال عبادی، مجتبی گلیج و امیر محمدی ایران را صاحب ۵ پیروزی کردند و ایمان صادقی و یدالله محبی نیز مقابل رقبای خود شکست خوردند.

در وزن ۵۷ کیلوگرم رضا اطری پس از استراحت در دور نخست، رستم آمپار از روسیه را شکست داد. وی در دور بعد و در مرحله یک چهارم نهایی باید به مصاف آنتونی راموس از آمریکا برود.

در وزن ۶۱ کیلوگرم ایمان صادقی در همان دور نخست با ارایه یک نمایش ضعیف مقابل علی رحیم زاده از آذربایجان ۱۰ بر صفر شکست خورد و از رسیدن به مراحل بالاتر بازماند. در صورت صعود این کشتی‌گیر آذربایجانی به فینال، صادقی شانس حضور در گروه بازنده ها و تلاش برای رسیدن به مدال برنز را خواهد داشت و در غیر این‌صورت از دور رقابت‌ها کنار می‌رود.

در وزن ۶۵ کیلوگرم میثم نصیری نماینده ایران در المپیک ریو، در دور نخست ماگومد مسلم اف آذربایجانی را ۵ بر ۲ شکست داد و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد. وی در این مرحله باید به مصاف ماگومد قربان علی اف روس برود.

در وزن ۷۰ کیلوگرم جمال عبادی در دور نخست دیمیتری باسیلاشویلی از گرجستان را ۷ بر یک برد و راهی دیدار یک چهارم نهایی شد. وی در این مرحله باید به مصاف ماگومد مراد گاژیف از لهستان برود.

در وزن ۸۶ کیلوگرم مجتبی گلیج در مبارزه نخست در یک مبارزه آسان بیلی جیان از دومینیکن را ۱۵ بر ۲ از پیش رو برداشت. گلیج در دور بعد و در مرحله یک چهارم نهایی باید به مصاف نماینده پرو برود.

در وزن ۹۷ کیلوگرم امیر محمدی پس از استراحت در دور نخست، میشل مانه‌آ از رومانی را با اخطار و بدون رد و بدل شدن امتیاز از پیش رو برداشت. وی در مرحله یک چهارم نهایی باید مقابل عبدالسلام گادیسوف روس به روی تشک برود.

در وزن ۱۲۵ کیلوگرم یدالله محبی پس از استراحت در دور نخست مقابل گنو پتریاشویلی گرجستانی ۷ بر ۴ شکست خورد و از رسیدن به مرحله نیمه نهایی بازماند.

مبنع: ایسنا

95103

نظرات
ADS
ADS
پربازدید