Performancing Metrics

یک مربی به عدالت فکر نمی‌کند | اتاق خبر
کد خبر: 382152
تاریخ انتشار: 5 آذر 1395 - 10:09
ونگر
سرمربی آرسنال از تساوی برابر پاری سن ژرمن راضی نیست و آن را عادلانه نمی داند.

اتاق خبر: در یکی از حساس ترین بازی‌های دور برگشت مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا آرسنال در ورزشگاه خانگی خود از پاری سن ژرمن پذیرایی کرد و این دیدار با تساوی ۲ بر ۲ به پایان رسید.

با این نتیجه آرسنال صدرنشینی را از دست داد و این پاری سن ژرمن است که به خاطر گل زده بیشتر در خانه حریف به صدر جدول رده بندی صعود کرد.

آرسن ونگر در نشست خبری بعد از بازی گفت: پاری سن ژرمن در این دیدار پیش افتاد اما در بهترین زمان ممکن توانستیم گل تساوی را به ثمر رسانیم. در نیمه دوم روی اشتباه حریف به گل رسیدیم اما متاسفانه همان اشتباه را ما هم مرتکب شدیم و دو امتیاز حساس را از دست دادیم. چه بسا این نتیجه از نظر بعضی عادلانه باشد اما وقتی شما مربی باشد به عدالت در نتیجه فکر نمی کنید چرا که همیشه دوست دارید تیم شما برنده باشد.

او ادامه داد: برای پیروزی و حفظ صدرنشینی به میدان آمده بودیم و به همین خاطر از این تساوی راضی نیستیم. نمی خواهیم که این نتیجه در روند ما در مرحله بعد تاثیر داشته باشد. بعدا خواهیم دید که آیا این تساوی مفید بوده است یا نه. اگر پاری سن ژرمن نتواند در دیدار بعدی خود پیروزی شود و ما پیروز شویم به عنوان تیم نخست صعود می‌کنیم.

ونگر در پایان سخنان خود گفت: نتوانستیم از فشار خود بر روی دروازه حریف بعد از گل دوم به خوبی استفاده کنیم و تاوان آن را دادیم. برای هجدهمین بازی پیاپی است که شکست نمی خوریم. این بسیار خوب است که به روند شکست ناپذیری خود ادامه دهیم. می‌خواهیم همه تساوی‌ها را به پیروزی تبدیل کنیم.

منبع: ایسنا

95103

نظرات
ADS
ADS
پربازدید