Performancing Metrics

شرکت روسیه در ۱۰ تمرین نظامی بین المللی در سال آینده | اتاق خبر
کد خبر: 382214
تاریخ انتشار: 5 آذر 1395 - 19:01
فرمانده نیروهای نظامی شرق دور روسیه از برنامه این ناوگان برای شرکت این کشور در ۱۰ تمرین نظامی بین المللی در سال آینده میلادی خبر داد.

به گزارش اتاق خبر  به نقل از تاس، فرمانده نظامی بخش شرق دور روسیه از شرکت ناوگان نظامیان شرق دور و ناوگان اقیانوس آرام در تمرینات مشترک نظامی بین المللی در سال آینده میلادی خبر داد.

ژنرال «سرگئی سوروویکین»، فرمانده منطقه نظامی شرق روسیه با اعلام این خبر گفت: در سال ۲۰۱۷، به عنوان بخشی از برنامه تقویت همکاری های نظامی بین المللی، نیروهای نظامی این منطقه در ۱۰ تمرین نظامی شرکت خواهد کرد.

این برنامه ها عبارتند از: تمرینات مشترک روسیه هند (ایندرا)، تمرین نظامی «سلنگا» با مغولستان، تمرین تاکتیکی با ویتنام، تمرینات مربوط به همکاری نیروی دریایی با چین و نهایتا تمرین «سارکس» با ژاپن.

همچنین قرار است نیروی دریایی شرق دور روسیه برای نخستین بار تمرینات نظامی مشترک خود را با نیکاراگوئه با نام «پسکس» و تمرینات نظامی مشترک با پاکستان تحت عنوان «باد موسمی عربی» را به اجرا در آورد.

این ناوگان نظامی روسیه همچنین قرار است در دو تمرین نظامی چند ملیتی با نام ای «سوما پلاس» و «کومودو» شرکت کند.

«سوروویکین» همچنین گفت که در سال ۲۰۱۶، بیش از ۱۰۰۰ تمرین زمینی، ۱۰۰ تمرین دریایی و بیش از ۶۰ تمرین هوایی توسط ناوگان شرق دور روسیه انجام شده است.

94105

منبع: مهر

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید