Performancing Metrics

آخرین وضعیت انصاری‌فرد و دژاگه از زبان فاضلی | اتاق خبر
کد خبر: 382460
تاریخ انتشار: 7 آذر 1395 - 12:19
مدیر برنامه‌های کریم انصاری فرد با تایید علاقه‌مندی چند تیم اروپایی برای جذب این بازیکن گفت: هنوز مشخص نیست که انصاری فرد در فصل نقل و انتقالات نیم از پانیونیوس جدا می‌شود یا نه.

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، پس از درخشش کریم انصاری فرد در تیم پانیونیوس یونان در دو فصل اخیر، تیم‌هایی خواستار جذب این لژیونر ایرانی شده‌اند. خبرگزاری‌های یونان اخبار متعددی را مبنی بر علاقه‌مندی المپیاکوس و AEK یونان، فاینورد هلند و... منتشر کرده‌اند.

از طرفی عدم تمدید قرارداد انصاری‌فرد با پانیونیوس هم به این اخبار دامن زده و رسانه‌های یونانی معتقدند که این تیم در نیم فصل انصاری‌فرد را برای کسب درآمد به تیم دیگری می‌فروشد.

محمودرضا فاضلی مدیر برنامه‌های کریم انصاری‌فرد و اشکان دژاگه در گفت‌وگو با ایسنا، با تایید این اخبار گفت: تیم‌های متعددی علاقه‌مند به جذب انصاری‌فرد شده‌اند اما هنوز مشخص نیست که او از پانیونیوس جدا می‌شود یا نه. ان‌شاءالله اتفاقات خوبی برای او رخ می‌دهد.

او درباره اینکه آیا انصاری‌فرد در نیم فصل از پانیونیوس جدا می‌شود و یا قرارداد خود را با این تیم تمدید می‌کند گفت: هنوز هیچ‌چیز مشخص نیست. تمرکز انصاری‌فرد بر تیم باشگاهی خود پانیونیوس است.

فاضلی همچنین درباره وضعیت اشکان دژاگه نیز تاکید کرد: هیچ تغییری در وضعیت اشکان به وجود نیامده است. ما فعلا درگیر مسائل حقوقی او با باشگاه العربیه هستیم چرا که اشکان با این تیم قرارداد دارد.

انتهای پیام/

کد:94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید