Performancing Metrics

افزایش ۲۰ درصدی تعداد مراجعه کنندگان به کاریابی‌ها | اتاق خبر
کد خبر: 382907
تاریخ انتشار: 12 آذر 1395 - 15:46
مدیرکل دفتر کاریابی‌های وزارت کار اعلام کرد:
مدیرکل دفتر کاریابی‌های وزارت کار می‌گوید: در هفت ماهه امسال ۳۵۰ هزار کارجو در مراکز کاریابی ثبت‌نام کرده‌اند که ۱۱۰ هزار نفر آنها را زنان و ۲۴۰ هزار نفر آنها را مردان تشکیل ‌می‌دهند.

كاريابي

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، محمد اکبرنیا اظهار کرد: از این تعداد ۸۴ هزار و ۴۰۰ زن کارجو و ۱۹۰ هزار مرد جویای کار بدون مهارت بودند و در مجموع حدود ۹۳ هزار نفر از مردان و زنان ثبت نام‌شده به کار گمارده شدند.

وی با تاکید بر نقش موثر کاریابی‌ها در رونق بازار کار، ‌ از افزایش ۲۰ درصدی تعداد مراجعه کنندگان به موسسات کاریابی خبر داد.

اکبرنیا تصریح کرد: مراجعه کارجویان به کاریابی‌ها زمینه آشنایی هرچه بیشتر آنها با این موسسات و محیط کسب و کار را فراهم می‌کند؛ از این رو توانمندسازی موسسات کاریابی را در دستور کار قرار داده‌ایم.

مدیرکل در ادامه از پرداخت بیمه بیکاری به بیش از ۲۰۰ هزار نفر مقرری بگیر بر اساس آمار تامین اجتماعی خبر داد و گفت: در حال حاضر بیشترین میزان مقرری‌بگیر بیمه بیکاری در تهران است و تلاش می‌کنیم تا از طریق کاریابی‌ها به آن دسته افرادی که مشمول بیمه بیکاری می‌شوند در سریع‌ترین زمان ممکن آموزشهای اشتغال مجدد ارائه شود.

مدیرکل دفتر کاریابی‌های وزارت کار در پایان خاطرنشان کرد: مراکز کاریابی به دلیل آشنایی با اطلاعات تخصصی بازار کار نقش موثری در انتخاب رشته‌های دانشگاهی و مشاوره و هدایت تحصیلی دانش آموزان دارند.

انتهای پیام/

کد: 94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید