Performancing Metrics

برانکو: پنالتی حریف می‌توانست زحمات ما را بر باد دهد | اتاق خبر
کد خبر: 382951
تاریخ انتشار: 13 آذر 1395 - 11:48
طارمی حتی می‌تواند مدافع یا دروازه‌بان خوبی باشد
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بازی خوبی برابر ماشین‌سازی انجام دادیم اما آن پنالتی می‌توانست زحمات ما را بر باد دهد.

برانکو

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، برانکو ایوانکوویچ در نشست خبری پس از بازی با ماشین‌سازی ضمن اظهار تاسف به خاطر شهادت زائران ایران کربلا و همین طور کشته شدن بازیکنان و کادر فنی تیم باشگاهی برزیل در سانحه هوایی  گفت: به خاطر برد امروزمان خوشحالم. بردی که سخت بود. به تیم حریف هم به خاطر جنگندگی‌شان تبریک عرض می‌کنم. می‌دانیم که تا آخر فصل بازی‌های مشابهی در انتظارمان خواهد بود. ۹۰ دقیقه بازی را کنترل کردیم. موقعیت‌های زیادی را به وجود آوردیم و اگر آن پنالتی به گل تبدیل می‌شد شاید همه زحمات ما به باد می‌رفت. برای ما برد خیلی مهم است. در کنفرانس خبری پیش از بازی هم گفتم ماشین‌سازی استحقاقش خیلی بیشتر از جایگاهش در جدول است و واضح است که از موقعیت فعلی خیلی سخت است که بتوانند به یک موقعیت نرمال و معمولی برسند.

وی افزود: می‌دانستیم که این بازی و کلا بازی‌های لیگ برای ما سخت خواهد بود و می‌توانم بگویم بازی‌ها به شکل ماراتن است ولی مهم این است که بازی را می‌بریم به هواداران شادی را هدیه می‌کنیم اما واضح است که در بازی‌های آینده هم به دنبال برد هستیم و به وجود آوردن موقعیت‌های گل اما بردن از همه چیز مهم‌تر است.

وی افزود: امروز هم فرصت‌های گلزنی را از دست دادیم. وقتی این همه شانس را به گل تبدیل نمی‌کنید، فشار عصبی به تیم وارد می‌شود. در فوتبال این قانون است که اگر فرصت‌هایتان را به گل تبدیل نکنید شاید حتی ببازید. ما اگر از شانس‌هایمان گل دوم را به ثمر می‌رساندیم مطمئنا نتیجه بهتر از این می‌شد. به فکر این هستیم که تیم‌مان را تقویت کنیم اما باید بدانید که تعداد زیادی از بازیکنان تحت قرارداد با باشگاه‌های خودشان هستند و سخت می‌توان بازیکنانی که مد نظر داریم را جذب کنیم اما اگر فقط بخواهیم بازیکن جذب کنیم که فقط این کار را کرده باشیم مطمئنا بازیکنی به تیم نمی‌آوریم. ما تیم صدرنشین جدول هستیم و در اول فصل هم گفتیم که هدف ما صدرنشینی در جدول است. معیارهای ما برای جذب بازیکن بالاست.

برانکو درباره اینکه برخی بازیکنان پرسپولیس کارت‌های زرد بی‌موردی گرفتند گفت: گرفتن کارت توسط بازیکنان دلیلی نداشت. دلیلی ندارد بازیکن به خاطر سر خوردن و زمین خوردن کارت زرد بگیرد. من فکر می‌کنم مسلمان هم نباید در این بازی کارت زرد می‌گرفت و در بازی قبل هم انصاری کارت زرد ناعادلانه‌ای گرفت.

برانکو درباره عملکرد رادوشوویچ در دروازه و اینکه آیا او  گلر اول تیم خواهد بود یا بیرانوند گفت: همان طور که گفتم پرسپولیس باید دو دروازه‌بان در سطح رادوشوویچ و بیرانوند داشته باشد. خوشبختانه امروز رادوشوویچ ثابت کرد که به چه دلیل او را جذب کرده‌ایم. او دروازه‌بان بسیار قابل اعتمادی است و هر دفعه که درون دروازه قرار می‌گیرد برای تیم تقویت محسوب می‌شود. خوشحالم که دروازه‌بانانی چون او و بیرانوند را داریم اما فراموش نکنید که بیرانوند فعلا مصدوم است.

سرمربی پرسپولیس در بخش دیگری از صحبت‌هایش در پاسخ به سوال خبرنگاری که پرسید چرا از پولیانسکی در غیاب محمد انصاری استفاده نکرد گفت: پولیانسکی هم در ترکیب بازی ما قرار داشت اما من تصمیم گرفتم که امروز ماهینی بازی کند. البته می‌توانستیم آرام‌طبع را هم بازی بدهیم اما ارزیابی من این بود که حسین ماهینی در کنار سید جلال حسینی عملکرد بهتری خواهد داشت زیرا آن‌ها همزبان هستند و با هم بازی کرده‌اند.

در ادامه خبرنگاری پرسید اگر بحث همزبانی است که مهدی طارمی هم همزمان سید جلال حسینی محسوب می‌شود چرا او را در خط دفاع قرار ندادید که برانکو پاسخ داد: طارمی هم می‌توانست در خط دفاع بازی کند. او حتی می‌تواند دروازه‌بان تیم ما باشد. او دروازه‌بان فوق‌العاده‌ای است و در تمرین‌ها این موضوع را نشان داده است.

در بخش دیگری از این نشست خبری خبرنگار دیگری درباره اظهارات روز گذشته برانکو درباره موضوع پیوستن مهدی طارمی به روستوف و همین طور اظهارات سردار آزمون سوال کرد که برانکو پاسخ داد: من در کنفرانس خبری حرف بدی نزدم. تا آنجایی که در خاطرم هست، از آزمون به خاطر بازی‌های خوبش در روستوف و لیگ قهرمانان اروپا تمجید کردم و گفتم او راه زیادی دارد تا به سطح علی دایی برسد. شاید برخی هم الان فکر کنند که آزمون بهتر از دایی باشد. من روز گذشته اشاره کردم و گفتم خوشحالم طارمی دوست صمیمی سردار آزمون است. اما بحث پیوستن مهدی طارمی به روستوف به باشگاه مربوط می‌شود و باشگاه پرسپولیس و باشگاه روستوف در این زمینه تصمیم‌گیرنده هستند. به اعتقاد من علی دایی بهترین بازیکن ملی فوتبال جهان است و همه باید به او افتخار کنند. اگر صحبت‌های من به کسی برخورده، برایم مهم نیست.

وی همچنین درباره عملکرد محسن مسلمان و فرشاد احمدزاده گفت: خیلی بهتر می‌شد اگر طارمی امروز فرصت‌هایش را به گل تبدیل می‌کرد اما واقعیت این است که فقط طارمی فرصت گل از دست نداد بلکه محسن مسلمان و علیپور هم فرصت‌هایی را از دست دادند. البته باید از دروازه‌بان حریف هم تمجید کنم که ظاهرا قبلا در لیگ اسپانیا بازی می‌کرده است. خیلی بدتر می‌شد اگر طارمی فرصت گلزنی ایجاد نمی‌کرد. همان طور که گفتم گاهی اوقات مهاجمان با این مشکل مواجه می‌شوند که توپ‌هایشان به گل تبدیل نمی‌شود. مطمئنا مشکل طارمی هم برطرف خواهد شد اما در کل من از بازی بازیکنانم از جمله فرشاد احمدزاده و مسلمان راضی هستم. امروز همه دیدند که احمدزاده چقدر توپ روی دروازه ارسال کرد. البته اگر امروز سه تا چهار گل می‌زدیم همه چیز فرق می‌کرد.

برانکو در پاسخ به سوالی درباره عملکرد پریموف گفت: من به بازیکنانم به خاطر عملکردشان تبریک می‌گویم. انتظار داریم پریموف هم بهتر از این عمل کند. من انتظار دارم که بازیکنانم روز به روز بهتر شوند.

انتهای پیام/

کد: 94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید