Performancing Metrics

وزیر تعاون برای شرکت در اجلاس سه جانبه منطقه آسیا و اقیانوسیه به اندونزی سفر می کند | اتاق خبر
کد خبر: 383051
تاریخ انتشار: 14 آذر 1395 - 09:09
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای شرکت در نشست سه جانبه منطقه آسیا و اقیانوسیه سازمان بین المللی کار در صدر هیاتی از نمایندگان دولت، کارگران و کارفرمایان دوشنبه 15 آذرماه به اندونزی سفر می کند.

اتاق خبر:علی ربیعی به عنوان رییس گروه دولت های منطقه آسیا و اقیانوسیه علاوه بر سخنرانی در این نشست با وزیران کار کشورهای کره جنوبی، اندونزی و نپال نیز دیدار و گفت و گو خواهد کرد.
علی ربیعی وزیر تعاون، کار ورفاه اجتماعی خرداد ماه پارسال در مجمع عمومی یکصد و چهارمین اجلاس بین المللی کار آمادگی کشورمان را برای میزبانی کنفرانس منطقه ای آینده کار اعلام کرده بود.
گزارش دبیر کل سازمان بین المللی کار ( آی ال او ) در سال گذشته نشان داد که بیکاری جوانان در سراسر جهان در حال افزایش است و این روند در خاورمیانه شدتی بیشتر دارد.
انقلاب های عربی نشان داد که منطقه تا چه اندازه مستعد بروز بی ثباتی سیاسی است و یکی از بزرگ ترین عوامل آن بیکاری جوانان است.
توسعه نیافتگی و بیکاری گسترده یکی از زمینه های بروز خشونت و افراطی گری در این منطقه است.
همچنین تغییر اقلیمی نیز فشار روزافزونی بر این منطقه وارد می کند. کشورهای منطقه در کمربند خشکی قرار گرفته اند و به تدریج کمبود منابع آب، بحران ریزگردها، کاهش توانایی و خاک برای تامین امنیت غذایی ، و زوال زیست پذیری ، منشا های دیگری برای منازعه در این منطقه خواهند شد.

ایرنا

 

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید