Performancing Metrics

برانکو: بابت داوری‌ها نگرانم | اتاق خبر
کد خبر: 383091
تاریخ انتشار: 14 آذر 1395 - 11:34
ساسان انصاری خودش خواست از پرسپولیس برود
برانکو ایوانکوویچ گفت: مهمترین مساله برای ما سه امتیاز بازی بود که گرفتیم و از لحاظ بدنی نیز افت نکردیم. به تمام بازیکنان و هواداران تبریک می‌گویم. من به اهمیت بازی با پدیده واقفم و برد در آن بازی برایمان خیلی ارزشمند خواهد بود.

برانکو ایوانکویچ

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در حاشیه تمرین امروز این تیم اظهار کرد: مهمترین مساله برای ما سه امتیاز بازی بود که گرفتیم و از لحاظ بدنی نیز افت نکردیم. به تمام بازیکنان و هواداران تبریک می‌گویم. من به اهمیت بازی با پدیده واقفم و برد در آن بازی برایمان خیلی ارزشمند خواهد بود.

او درباره به تعویق افتادن بازی با پدیده نیز گفت: از سازمان لیگ با ما تماس گرفتند و خواستند که بازی یک روز عقب‌تر بیفتد و ما نیز قبول کردیم و از نظر من بهتر است که هر هفت روز بازی داشته باشیم. ما نتایج سایر تیم‌ها را دنبال می‌کنیم اما اولویت تمرکزمان روی بازی خودمان است. تازه یک سوم لیگ را پشت سر گذاشتیم و هنوز راه زیادی داریم.

برانکو درباره ساسان انصاری نیز گفت: من به ساسان تبریک می‌گویم که هم بازیکن باکیفیتی است و هم پسر خوبی در تیم بود. خوشحالم که خودش را در فولاد اثبات کرده اما دوست ندارم درباره آن صحبت کنم. او خودش خواست که از باشگاه برود و باشگاه نیز قبول کرد و من الان به بقیه بازیکنان فکر می‌کنم.

سرمربی پرسپولیس درباره عملکرد خوب پدیده مقابل تیم‌های بزرگ، گفت: آنها نشان دادند که خوب می‌توانند یقه تیم‌های بزرگ را بگیرند و تاکنون هم مقابل تیم‌هایی مانند استقلال، تراکتورسازی و پرسپولیس موفق بوده‌اند. ما تجربه تلخی مقابل این تیم داریم. سال گذشته دو تساوی دو بر دو مقابل این تیم در تهران و مشهد کسب کردیم و کاملا می‌دانیم که بازی سختی در انتظار ماست. بازی‌های اخیر این تیم را مشاهده کردیم و از آنها شناخت داریم.

برانکو در پاسخ به این سوال که آیا پرسپولیس در نیم فصل بازیکنانی را بخصوص از استقلال خوزستان جذب خواهد کرد؟ تاکید کرد: ما قصد تقویت تیم را داریم اما مشخص نیست که چه کسی را می‌گیریم چرا که این موضوع به طور صددرصد به ما ارتباط ندارد.

او درباره اینکه پرسپولیس سال گذشته قهرمانی را به دلیل تفاضل گل کمتر از دست داد و امسال هم گل‌های کمی به ثمر می‌رساند، گفت: فکر می‌کنم امسال قانون به شکلی دیگر است و دیدار رو در رو قهرمان  را در صورت تساوی امتیازها مشخص می‌کند. امسال شرایط ما طور دیگری است و ما در دیدارهای رودرو گل‌های کمتری دریافت می‌کنیم و در مقابل کمتر گل می‌زنیم. البته ما در هر بازی شش هفت شانس مسلم گلزنی داریم. ما سعی می‌کنیم عملکردمان را بهتر کنیم و منتظر هستیم طارمی یا هر بازیکن دیگری برای ما گلزنی کند. بهترین روانشناس برای تیم تمرین است و تنها راه حل تکرار تمرین‌هاست. ما بازیکنان خوب زیادی داریم که می‌توانیم از آن‌ها استفاده کنیم.

سرمربی پرسپولیس در مورد بازی استقلال و تراکتورسازی نیز گفت: من قبلا هم صحبت کرده‌ام. استقلال ابتدای لیگ نتایج خوبی نگرفت اما الان خودش را درجدول بالا کشیده و امتیازات خوبی جمع کرده است. لیگ طولانی است و مشخص نمی‌شود تیم‌ها در پایان فصل به چه رتبه‌ای می‌رسند. تراکتور نیز خوب عمل کرده و مهم‌ترین عامل آن امیر قلعه‌نویی است که پرافتخارترین مربی ایران است و توانسته تراکتور را در این مدت کم به جایگاه اصلی خود برگرداند. قوی‌ترین بازیکن تراکتورسازی امیر قلعه‌نویی دوست من است. به این رقابت و رفاقتی که با امیر قلعه‌نویی دارم افتخار می‌کنم و تمام تلاشم را می‌کنم که در این رقابت به پیروزی برسم.

وی درباره داوری دیدار ماشین‌سازی و پرسپولیس نیز گفت: بابت داوری نگرانم. نمی‌دانم چرا آقای فغانی را که بار اولش بود قضاوت می‌کرد، برای دیدار پرسپولیس گذاشتند. او دو اشتباه مهم داشت، اول اینکه قبل از آنکه پنالتی را بگیرد بازیکن ماشین‌سازی در موقعیت آفساید بود و دومین اشتباه آنکه خطا بیرون محوطه اتفاق افتاد و حتی کفش بازیکن نیز بیرون محوطه بود. من حالا درباره خطایی که روی پریموف اتفاق افتاد صحبت نمی‌کنم ولی می‌دانم تمام این اشتباهات به خاطر کم‌تجربگی است و جالب اینجاست که تمام این‌ها به ضرر پرسپولیس می‌شود.

برانکو درباره بازی ال‌کلاسیکو امشب نیز گفت: من هوادار رئالم و این تیم را تشویق می‌کنم. مودریچ و کواچیچ که من قبلا مربی آن‌ها بودم در رئال بازی می‌کنند و البته مودریچ در کنار رونالدو مهم‌ترین بازیکن رئال است. این بازی داربی است و ربطی ندارد که الان بارسلونا در شرایط بحرانی قرار دارد. مانند داربی استقلال و پرسپولیس شرایط بازی ربطی به رتبه تیم‌ها در جدول ندارد.

او درباره دیدار تیمش با پدیده گفت: ما بازی دیروز را برده‌ایم و خوشحال و باانرژی منتظر خواهیم ماند تا ببینیم نتیجه این دیدار چه می‌شود.

برانکو گفت: ما تمرین‌هایمان را در ورزشگاه شهید کاظمی و در آزادی انجام می‌دهیم. زیرا هم بازیکنان راحت‌تر هستند و هم رسانه‌ها. ما خوشحالیم که شما در کنارمان هستید و از ما حمایت می‌کنید ولی درباره مصاحبه‌های بعد از بازی تابع قوانین باشگاه هستیم.

انتهای پیام/

کد: 94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید