Performancing Metrics

هشتمین برد پیاپی چلسی با برتری در مصاف ۶ امتیازی با سیتی‌زن‌ها | اتاق خبر
کد خبر: 383095
تاریخ انتشار: 14 آذر 1395 - 11:53
کونته مچ گواردیولا را خواباند
چلسی با برتری ۳ بر یک برابر منچسترسیتی خود را به عنوان مدعی نخست قهرمانی این فصل لیگ برتر معرفی کرد.

چلسی

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، دو تیم منچسترسیتی و چلسی در اولین دیدار هفته چهاردهم لیگ برتر انگیس برابر هم به میدان رفتند. بازی با برتری نسبی سیتی‌زن‌ها نسبت به حریف‌شان شروع شد و شاگردان گواردیولا توانستند بازی بهتری از خود به نمایش بگذارند.  البته چلسی نیز بیکار ننشسته‌ بود و با نبوغ کاستا و هازارد صاحب یکی دو موقعیت برای گل شد که در نهایت یک سوم اول مسابقه دو تیم با هیجان زیاد و موقعیت‌های زیادی که دو تیم داشتند با تساوی بدون گل به پایان رسید.

در اواخر نیمه نخست مسابقه نفوذ ناواس با اشتباه گری کیهیل توام شد تا توپ با برخورد کیهیل وارد دروازه شود و یک گل به خودی ثبت شود. کیهیل این فصل در چند بازی اخیر چلسی نیز از جمله بازی با آرسنال پراشتباه ظاهر شده بود.

در نیمه دوم مسابقه و در دقیقه ۵۰ منچسترسیتی صاحب یک موقعیت طلایی برای گل شد که این موقعیت را دی بروین از دست داد. او برابر ۷ متر دروازه خالی چلسی روبه‌رو شد و در کمال تعجب توپ را به دیرک دروازه کوبید تا گواردیولا در کنار زمین زانو بزند.

رفته رفته چلسی هجومی شد و موفق شد در دقیقه ۶۰ با هنرنمایی دیگو کاستا دروازه منچسترسیتی را باز کند و بازی با تساوی یک بر یک دنبال شود.

ویلیان که در نیمه دوم به جای پدرو به زمین آمده بود موفق شد در دقیقه ۷۰ گل دوم را به ثمر برساند.

در اواخر مسابقه و در دقیقه ۹۰ چلسی روی یک ضد حمله توانست گل سوم را نیز به ثمر برساند و این بار هازارد توانست گلزنی کند تا این دیدار با برتری ۳ بر یک آبی‌پوشان لندنی به پایان برسد.

داور ۶ دقیقه وقت اضافه برای این بازی گرفته بود که در ثانیه‌های پایانی خطای شدید آگوئرو روی بازیکن چلسی سبب شد او کارت قرمز مستقیم بگیرد و در درگیری که بعد از این صحنه بین بازیکنان دو تیم به وجود آمد هم فرناندینیو به دلیل انجام رفتار غیرورزشی با فابرگاس از داور کارت قرمز گرفت و سیتی را ۹ نفره کرد.

با این برد چلسی ۳۴ امتیازی شد و به تنهایی در صدر جدول قرار گرفت.

انتهای پیام/

کد: 94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید