Performancing Metrics

دستور لاریجانی به کمیسیون تلفیق برای نهایی کردن لایحه برنامه ششم توسعه تا پایان این هفته | اتاق خبر
کد خبر: 383204
تاریخ انتشار: 14 آذر 1395 - 11:04
رئیس مجلس شورای اسلامی پس از تقدیم لایحه بودجه ۹۶ کل کشور توسط رئیس جمهور ضمن قدردانی از دولت جهت ارائه به موقع بودجه گفت: امیدواریم قبل از پایان سال و تا بهمن ماه بتوانیم رسیدگی به بودجه را نهایی کنیم.

اتاق خبر: علی لاریجانی که ریاست جلسه علنی را بر عهده داشت، از رئیس جمهور و هیات همراه جهت گزارش بودجه ۹۶ کل کشور قدردانی و تشکر کرد و گفت: از این که دولت در وقت مقرر لایحه بودجه را ارائه کرد، تشکر می‌کنیم و از طرف هیات رئیسه مجلس به نمایندگان نیز تقدیم خواهد شد.

رئیس قوه مقننه با بیان اینکه با تشکیل کمیسیون تلفیق کار بررسی بودجه آغاز خواهد شد، افزود: فرصتی که در آئین نامه داده شده است، کمیسیون‌های تخصصی بررسی‌های خود را انجام خواهند داد و نهایتا در کمیسیون تلفیق سامان پیدا خواهد کرد و تلاش خواهیم کرد تا بهمن ماه این مسیر طی شود و وضعیت بودجه در این طرف سال مشخص شود.

لاریجانی همچنین اظهارکرد: کار زیادی پیش رو داریم، هم موادی از لایحه احکام دائمی برنامه‌های توسعه باقی مانده که باید به آن رسیدگی شود، ضمن اینکه لایحه برنامه ششم نیز در دستور کار قرار دارد. البته به کمیسیون تلفیق گفته‌ام که تا پایان این هفته لایحه را نهایی کرده و ارائه دهند و صبح و بعداز ظهر و شب جلسه داشته باشند که لایحه برنامه ششم توسعه این هفته نهایی شود.

رئیس مجلس در پایان خاطر نشان کرد: امیدواریم بودجه‌ای که می‌خواهیم تصویب کنیم، براساس برنامه ششم توسعه باشد.

مبنع: ایسنا

95103

نظرات
ADS
ADS
پربازدید