Performancing Metrics

قیمت آجیل شب یلدا اعلام شد | اتاق خبر
کد خبر: 383212
تاریخ انتشار: 14 آذر 1395 - 11:22
رئیس اتحادیه خشک بار تهران با بیان اینکه افزایش قیمت دلار در روزهای اخیر قیمت اقلام وارداتی را با تغییر قیمت روبه رو کرده است، گفت: براساس استانداردهای کارشناسی اتحادیه قیمت آجیل درجه یک شب یلدا در خرده فروشی ۴۴ هزار تومان تعیین شد.

اتاق خبر: مصطفی احمدی در مورد مصوبه قیمت آجیل شب یلدا، اظهار داشت: با توجه به اینکه نوع آجیل مختلف و انتخاب آن از سوی مردم سلیقه‌ای است ممکن است برخی بخواهند نوعی از اقلام در آجیل آنها بیشتر یا کمتر باشد بنابراین قیمت آن هم متفاوت خواهد بود.

وی افزود: براساس استانداردهای کارشناسی اتحادیه قیمت آجیل درجه یک شب یلدا در عمده فروشی 40 هزار تومان و آجیل درجه دو 32 هزار تومان به فروش می‌رسد.

رئیس اتحادیه خشک بار تهران با بیان اینکه قیمت آجیل درجه یک در خرده فروشی 44 هزار تومان و درجه دو 35 هزار و 700 تومان به مشتری عرضه می شود، گفت: ممکن است در سطح بازار قیمت‌هایی پایین تر یا حتی بالاتر از این نیز وجود داشته باشد و این بستگی به سفارش و سلیقه مردم دارد.

احمدی اضافه کرد: با توجه به افزایش قیمت دلار در روزهای اخیر قیمت اقلام وارداتی با تغییر قیمت روبه رو شده که بادام هندی از این نوع موارد است و البته نمی‌توان قیمت مشخصی اعلام کرد زیرا تابع عرضه و تقاضا است.

مبنع: تسنیم

95103

نظرات
ADS
ADS
پربازدید