Performancing Metrics

استیضاح وزیر راه را امضا نکردم | اتاق خبر
کد خبر: 383402
تاریخ انتشار: 15 آذر 1395 - 11:34
نایب رییس کمیسیون عمران با بیان این که از امضا کنندگان استیضاح وزیر راه و شهرسازی نبودم، گفت: نباید با عجله درباره استیضاح وزیر راه و شهرسازی تصمیم گرفت.

اتاق خبر: علیم یارمحمدی ، با بیان اینکه جزو امضا کنندگان استیضاح وزیر راه و شهرسازی نبودم، اظهار داشت: هر چند که نمی توان از این سانحه به راحت عبور کرد اما نباید برای وقوع هر سانحه‌ای با عجله درباره استیضاح وزرا تصمیم بگیریم.

نماینده مردم زاهدان تاکید کرد: معتقدم برخورد دو قطار سمنان- مشهد و تبریز- مشهد یک سانحه غیر عمدی بوده است که در تمام دنیا از این دست از سوانح در حال وقوع است و چندی پیش هم در کشور آلمان هم سانحه ریلی پیش آمد که منجر به کشته شدن مسافران شد.

نایب رییس کمیسیون عمران با بیان این که سوانح حمل و نقل جاده‌ای سالانه بیش از 16 هزار نفر تلفات می‌دهد اما تا کنون کسی در مجلس به این موضوع اعتراضی نکرده است، گفت: معتقدم با توجه به ورود تکنولوژی‌های جدید، در بحث استخدام افراد در بخش‌های مدیریتی در انواع شقوق حمل و نقل باید گزینش های خاصی انجام دهند. باید افراد دوره های آموزشی را بگذرانند و نظارت جدی بر این موضوع وجود داشته باشد.   

وی درباره استعفای پورسیدآقایی، معاون وزیر راه و شهرسازی اظهار داشت: سانحه ریلی قطار مشهد در ایستگاه هفت خوان یکی از سوانح دلخراش حمل و نقلی بود که معتقدم استعفای مدیر عامل شرکت راه آهن در این شرایط، نشان از مسئولیت پذیری وی داشت و می تواند گوش‌زدی برای سایر مدیران باشد که از تهعدات و مسئولیت اجتماعی غافل مانده اند.

نایب رییس کمیسیون عمران ادامه داد: فردا وزیر راه و شهرسازی در کمیسیون عمران برای ارائه توضیحات خود درباره دلایل وقوع سانحه ریلی اخیر  و رفع ابهامات حاضر خواهد شد و کمیسیون عمران پس از شنیدن اظهارت آخوندی نظر خود را درباره استیضاح وی اعلام می‌کند.

ایلنا

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید