Performancing Metrics

مسی، فردا از ابتدا بازی می‌کند | اتاق خبر
کد خبر: 383499
تاریخ انتشار: 16 آذر 1395 - 14:22
انریکه:
سرمربی بارسلونا اعلام کرد مهاجم آرژانتینی اش برابر مونشن گلادباخ در ترکیب اصلی حضور خواهد داشت.

به گزارش اتاق خبر به نقل از ایسنا، بارسلونا سه‌شنبه شب در آخرین دیدار مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا در نوکمپ میزبان مونشن گلادباخ است. لوییس انریکه در نشست خبری پیش از بازی گفت: پیروزی درمان همه بدی هاست. در مرحله گروهی خیلی خوب کار کردیم. با وجود صعود به عنوان تیم نخست در نوکمپ و در لیگ قهرمانان به دنبال پیروزی هستیم. می‌خواهیم هوادارانمان از این بازی لذت ببرند. ممکن است از بازیکنان جدیدی استفاده کنیم یا به شیوه جدیدی برابر حریفمان ظاهر شویم.
آندرس اینیستا پس از دوری ۴۰ روزه به میادین بازگشت و در ال کلاسیکو دقایقی بازی کرد. سرمربی بارسلونا در این باره اظهار کرد: بازگشت بازیکنان به تیم خبر خوبی است. اما زمانی که آن شخص کاپیتان تیم باشد این اتفاق خیلی خوبی است. اینیستا عملکرد خوبی در دیدار برابر رئال مادرید داشت.

انریکه در مورد نتایج کسب شده تیمش گفت: همیشه از لحاظ ورزشی بیشتر لذت می بریم و کمتر آزار می بینیم. زمانی که نتایج خوبی کسب کنیم لذت می بریم. هدفمان برتری در مقابل حریفان و بهره بردن از فضاهای خالی است. فتح جام‌های ممکن از دیگر اهدافمان است. اکنون یک سوم لالیگا را پشت سر گذاشتیم. در ابتدای کوپا دل ری قرار داریم و مرحله گروهی لیگ قهرمانان را فردا به پایان می‌رسانیم. می‌خواهیم در ماه‌های پیش‌رو پیشرفت کنیم تا بتوانیم همه عناوین را کسب کنیم.
سرمربی بارسلونا در پایان اظهار کرد: فردا لیونل مسی از ابتدا بازی خواهد کرد.
انتهای پیام/

کد:94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید