Performancing Metrics

بازیکنان انگلیس به دستورات تاکتیکی من توجهی نداشتند | اتاق خبر
کد خبر: 383690
تاریخ انتشار: 17 آذر 1395 - 09:31
هاجسون:
سرمربی تیم ملی انگلیس دلیل ناکامی سه شیر در یورو ۲۰۱۶ را توجه نکردن بازیکنان به دستورات تاکتیکی خودش خواند.

روی هاجسون انگلیس

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، انگلیس در یورو ۲۰۱۶ نمایش ضعیفی داشت و با شکست ۲ بر یک برابر ایسلند از رسیدن به جمع هشت تیم پایانی این رقابت ها بازماند. همین عملکرد ضعیف باعث شد تا روی هاجسون از سمت مربیگری سه شیر استعفا کند و جای خود را به سم الردایس بدهد. البته روند ناکامی های انگلیس با سم الردایس هم ادامه داشت. 

روی هاجسون چند ماه بعد از برکناری از تیم ملی انگلیس گفت: یکی از چیزهایی که در سال های اخیر در مربیگری یاد گرفتم، این بوده است که بعضی مواقع انتظار بیشتری از بازیکنانی داشتم که فکر می کردم می توانند انتظارات را براورده کنند. باید بعضی مواقع این را در نظر داشته باشید که بازیکنان نمی توانند انتظارات را برآورده کنند.  در چند سال گذشته ما از تمام جلسات تمرینی فیلم گرفتیم. آنها را بازبینی می کردیم و بعدا در جلسات تمرینی این فیلم ها را مورد بررسی قرار می دادیم. 

هاجسون ادامه داد: بازیکنان گفته های من را بعضی مواقع اجرا نمی کردند و این یکی از دلایل ناکامی تیم ملی انگلیس بود. بعضی از بازیکنان تیم ملی نه تنها انتظارات من را برآورده نکردند بلکه دستورات تاکتیکی من را نیز نتوانستند در زمین اجرا کنند.

انتهای پیام/

کد: 94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید