Performancing Metrics

ارائه تسهیلات تولید به بیش از ۱۷ هزار واحد صنعتی | اتاق خبر
کد خبر: 383739
تاریخ انتشار: 17 آذر 1395 - 14:25
قائم مقام وزیر صنعت، معدن و تجارت در امر تولید از ارائه تسهیلات ۱۷ هزار و ۵۸۹ واحد کوچک و متوسط خبر داد و گفت: تاکنون ۱۲ هزار میلیارد تومان به این تعداد واحد ارائه شده و ۴۰۰۰ میلیارد تومان نیز تا پایان سال نیز به واحدهای متقاضی پرداخت خواهد شد.

اتاق خبر: رضا رحمانی ، با اشاره به در نظر گرفتن ۳۶ طرح ملی که راه‌اندازی آنها در دستور کار قرار گرفته است، بیان کرد: با بهره‌برداری از این طرح‌ها سرمایه‌ای به ارزش ۱۳ هزار میلیارد تومان محقق می‌شود.

وی افزود: این طرح‌های ملی و مهم در راستای افزایش ظرفیت تولید در بخش‌های استراتژیک صنعتی است و به صورت مستقیم اشتغالزایی برای ۱۷ هزار و ۳۰۰ نفر را به همراه دارد.

قائم مقام وزیر صنعت، معدن و تجارت در امر تولید در ادامه به تکمیل و راه‌اندازی ۵۴۰۰ طرح در استان‌های کشور طی سال ۱۳۹۵ اشاره کرد و گفت: با بهره‌برداری از این تعداد طرح سرمایه‌ای به ارزش ۲۲ هزار میلیارد تومان محقق می‌شود و این طرح‌ها در راستای افزایش ظرفیت تولید در کلیه بخش‌های صنعتی است.

رحمانی در پاسخ به سوالی مبنی بر تعداد واحدهای کوچک و متوسط تولیدکننده که تسهیلات دریافت کرده‌اند، اظهار کرد: به ۱۷ هزار و ۵۸۹ واحد کوچک و متوسط از ابتدای اردیبهشت‌ماه تا کنون تسهیلات ارائه شده است.

وی ادامه داد: از مجموع این واحدها، ۹۳۰۰ واحد کوچک و متوسط و ۸۵۷۶ واحد نیز از طریق بانک‌ها تسهیلات دریافت کردند.

به گفته قائم مقام وزیر صنعت، معدن و تجارت در امر تولید، تسهیلات ارائه شده از طریق سامانه وزارتخانه معادل ۶۵۰۰ میلیارد تومان و تسهیلات ارائه شده از طریق بانک‌ها معادل ۵۵۰۰ میلیارد تومان بوده است.

ایسنا

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید