Performancing Metrics

یک هتل خودرویی | اتاق خبر
کد خبر: 383867
تاریخ انتشار: 18 آذر 1395 - 08:34
گروه صنعتی راین‌اسپید، مدل مفهومی خودران "اوسیس" را برای حمل و نقل مردم خلق کرده است. این خودران یک نگاه اجمالی به آینده خودروهای شهری محسوب می‌شود.

به گزارش اتاق خبر به نقل از "کارمگزین"، این خودروی کاربردی و مانوردهنده سوئیسی مانند خودروهای گوگل عملیاتی نیست، اما موضوع واقعی که در مفهوم این خودرو نهادینه شده انتظار مردم از خودروهای آینده را رقم می‌زند.

راین اسپید با اوسیس به آینده سلام می‌کند

اوسیس می‌تواند نقش‌های چندگانه‌ای را به عنوان یک خودروی شهری بپذیرد. این خودرو می‌تواند وسیله‌ای مناسب برای حمل و نقل یا یک خودروی تمام الکتریک خودران باشد.

راین اسپید با اوسیس به آینده سلام می‌کند

در کابین این خودرو دو صندلی، میزهای دم دستی و تلویزیون به کار رفته و شیشه جلو خودرو به شکلی عجیب بزرگ طراحی شده است. می‌توان گفت فرمان چندمنظوره برای این خودرو ارائه شده است که شما در مواردی می‌توانید از آن به عنوان یک سطح صاف نیز استفاده کنید. هنگامی فرمان به سطح صاف بدل شود، یک صفحه کلید برای ارتباط با سامانه قدرتمند اطلاعات و سرگرمی خودرو در اختیار راننده قرار می‌گیرد. شما همچنین می‌توانید روی سطح فرمان دو لیوان یا مدارک، کتاب یا روزنامه خود را قرار دهید. سامانه اطلاعات و سرگرمی خودرو بسیار قدرتمند است و تمام داشبورد از صفحات دیجیتالی تشکیل شده است. از طریق این سامانه کاربر می‌تواند بخش بزرگی از فعالیت‌های حرفه‌ایش را در طول حرکت با خودرو انجام دهد.

راین اسپید با اوسیس به آینده سلام می‌کند

یک برنامه خلاقانه رایانه ای در این خودرو به راننده کمک می‌کند تا با استفاده شرایط حرفه‌ای مسیر خود را تغییر دهد. این خودرو از طریق سامانه ارتباطی اش می‌تواند به خانه های هوشمند متصل شود. صفحات نمایشگر این خودرو از صفحات امروزی بزرگتر و با کیفیت‌تر هستند.

 

در فاصله بین کنسول و شیشه جلو می توانید گیاهانی مانند بونسای یا برخی از گلها را نگهداری کنید.

این خودرو در نمایشگاه محصولات مصرفی الکترونیک آتی به نمایش درخواهند آمد.

راین اسپید با اوسیس به آینده سلام می‌کند
94105
منبع: عصرایران
نظرات
ADS
ADS
پربازدید