Performancing Metrics

اینفانتینو به من بی احترامی می کند | اتاق خبر
کد خبر: 384010
تاریخ انتشار: 20 آذر 1395 - 12:57
بلاتر
سپ بلاتر از رفتاری که اینفانتینو با او داشته است راضی نیست و معتقد است رئیس جدید فیفا به او بی احترامی می کند.

اتاق خبر: جیانی اینفانتینو رییس جدید فیفا برای سه سال آینده عهده دار مدیریت فوتبال در سطح کلان است. او جانشین سپ بلاتر سوئیسی شده که 18 سال عهده‌دار این مسئولیت بود. بلاتر که اخیرا درخواست تجدیدنظر در رای خود را به دادگاه حکمیت ورزش ارائه داده بود، با پاسخ منفی این نهاد روبرو شد تا دیگر امیدی به کم کردن محرومیت خود نداشته باشد.

سال گذشته را می‌توان سال رسوایی برای فیفا نام نهاد. روسای بالاترین نهاد فوتبالی، یکی پس از دیگری متهم به فساد و تبانی شدند و همین باعث شد تا چهره این نهاد بین المللی لکه دار شود و دیگر معدود افرادی پیدا شوند که به فدراسیون بین المللی فوتبال اعتماد داشته باشند. 

بلاتر 80 ساله از رفتاری که اینفانتینو با او داشته است راضی نیست و معتقد است رئیس جدید فیفا به او بی احترامی کرده است. او درباره این موضوع گفت: من قطعا از اتفاقاتی که در فیفا رخ داده است خوشحال نیستم. هیچوقت ندیدم در یک کارخانه و اداره ای رئیس جدید برای رئیس قدیمی احترامی قائل نباشد.  وقتی او به عنوان رئیس فیفا انتخاب شد با هم ارتباط داشتیم و او در منزل من درباره کارهایش در فیفا صحبت کرد و من به او گفتم فهرستی از سوالات دارم که جواب آن در فیفا است و باید حل شود. من شماره تلفن او را دارم و بارها به او زنگ زدم و نامه نوشتم و درخواست کردم ولی او هیچ جوابی به من نداده است. او حتی تماس های تلفنی که از طرف من می شود را پاسخ نمی دهد. من این فهرست را خودم دارم و فکر کنم الان بهتر است در دادگاه آن را مطرح کنم.

فیفا نهاد اداره‌ کننده مسائل فوتبال در سطح جهان است. محل استقرار این فدراسیون در زوریخ، سوئیس است و در 21 مه 1904 میلادی بنیان نهاده شد. فیفا مسئول سازماندهی و نظارت بر اکثر تورنمنت‌های بین‌المللی فوتبال، مخصوصا جام جهانی فوتبال است که از سال ۱۹۳۰ برگزار می‌شود و داری ۲۰۹ عضو است.

منبع: ایسنا

95103

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید