Performancing Metrics

آماده‌باش بامدادی پلیس پایتخت در پی بارش برف + عکس | اتاق خبر
کد خبر: 384032
تاریخ انتشار: 19 آذر 1395 - 12:56
رییس پلیس راهور تهران بزرگ از آماده‌باش بامدادی بیش از 500 مامور پلیس در پی بارش برف در معابر تهران خبر داد و گفت: با اقدامات انجام شده بارش برف خللی در تردد در معابر تهران ایجاد نکرد.

اتاق خبر: سردار محمدرضا مهماندار درباره وضعیت معابر تهران درپی بارش برف اظهار کرد: با توجه به اعلام سازمان هواشناسی در خصوص ریزش برف در روز جمعه، از روز گذشته با مدیران شهری جلسات هماهنگی را برگزار کردیم و خوشبختانه امروز آمادگی خوبی به وجود آمد و مشکل ترافیکی در معابر تهران نداشتیم.

وی با اشاره به فعالیت بیش از 500 مامور راهور در قالب 150 تیم در معابر پایتخت، اظهارکرد: از ساعت 4 صبح امروز عوامل پلیس راهور در مناطق مختلف شهر به خصوص شمال شهر تهران حضور فعال داشته و با اقدامات به موقع عوامل پلیس و شهرداری مشکلی در معابر مختلف به ویژه بزرگراه های پایتخت ایجاد نشد و عبور و مرور خودرو ها در بارش برف پایتخت از نیمه شب گذشته تا امروز مدیریت شد.

وی اضافه کرد: در حال حاضر هم تردد به نحو مناسب در تمامی معابر در حال انجام است و توصیه من به شهروندان این است که ضمن تجهیز خودروی خود در روزهای برفی ولغزندگی معابر از سفر های غیر ضروری خودداری کنند و رانندگی ایمن، همراه با سرعت مطمئنه و رعایت فاصله طولی را مد نظر داشته باشند.

رییس پلیس راهور تهران بزرگ از جریمه 30 هزار تومانی خودروهای فاقد تجهیزات زمستانی خبر داد و گفت: برابر قانون همراه داشتن تجهیرات زمستانی از جمله زنجیر چرخ یا لاستیک یخ‌شکن در خودروها الزامی است و شهروندانی که هنگام بارش‌ها در خودروی خود تجهیزات زمستانی مناسب نداشته باشند از سوی پلیس 30 هزار تومان جریمه خواهند شد.

 

 

 

مبنع: ایسنا

95103

نظرات
ADS
ADS
پربازدید