Performancing Metrics

رمز موفقیت تیم‌های آلمانی در اروپا از نظر آلونسو | اتاق خبر
کد خبر: 384043
تاریخ انتشار: 20 آذر 1395 - 16:16
هافبک اسپانیایی بایرن مونیخ رمز موفقیت تیم‌های آلمانی در اروپا را حضور مربیان جوان و متعدد در تیم‌های باشگاهی این کشور توصیف کرد.

ژابی آلونسو

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، تیم‌های آلمانی بعد از پایان مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا و لیگ اروپا بار دیگر نمایش خوبی داشتند و توانستند قدرت‌شان را به رخ بکشند. سرگروهی بورسیا دورتموند بالاتر از رئال مادرید  و صعود بایرن مونیخ و بایرلورکوزن از گروه شان باعث شد در لیگ قهرمانان تیم‌های آلمانی بار دیگر قدرت‌نمایی کنند.

ژابی آلونسو درباره دلیل تیم‌های آلمانی در بازی‌های اروپایی، گفت: من چند سالی است که در فوتبال آلمان بازی می‌کنم و با شرایط فوتبال در این کشور آگاه هستم و باید بگویم که از نظر من حضور مربیان متعدد و جوان تنها دلیلی است که باعث شده فوتبال آلمان نتایج خوبی در سطح قاره بگیرد. در تیم‌های آلمانی مربیان جوان زیادی هستند که هر کدام اسم و رسمی ندارند ولی در حرفه‌شان کاملا موفق و مسلط هستند و همین باعث شده تا تیم‌های آلمانی برای کوچک‌ترین کارهای تمرینی‌شان نیز برنامه مشخصی داشته باشند.

آلونسو که قبلا با رئال مادرید در لیگ قهرمانان حضور داشت و اکنون در تیم پرافتخار بایرن مونیخ توپ می‌زند، گفت: برخلاف تصور خیلی‌ها قهرمانی در بوندسلیگا آسان نیست. ما در زمان گواردیولا تغییر سیستم داشتیم و توانستیم به قهرمانی برسیم ولی امسال با حضور آنجلوتی تیم بار دیگر دچار تحول و تغییر شد و هنوز نتوانسته‌ایم شرایط خوب گذشته‌مان را داشته باشیم. من فکر می‌کنم بعد از تعطیلات زمستانی بوندسلیگا بایرن‌مونیخ بار دیگر قدرت قبل خود را داشته باشد.

قرعه‌کشی لیگ قهرمانان اروپا در مرحله یک هشتم نهایی دوشنبه در شهر نیون سوئیس برگزار خواهد شد و بایرن‌مونیخ به مصاف یکی از تیم‌های سرگروه خواهد رفت. البته با توجه به آنکه تیم‌های هم کشور و هم گروه نمی‌توانند با هم روبرو شوند بایرن‌مونیخ غیر از بوروسیا دورتموند و اتلتیکومادرید با شش تیم دیگر می‌تواند روبرو شود. آرسنال، ناپولی، بارسلونا، لسترسیتی، موناکو و یوونتوس تیم‌هایی هستند که بایرن‌مونیخ می‌تواند در مرحله بعد با آنها روبرو شود.

انتهای پیام/

کد: 94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید