Performancing Metrics

سیاه جامگان ما را غافلگیر کرد | اتاق خبر
کد خبر: 384059
تاریخ انتشار: 20 آذر 1395 - 18:09
مجید جلالی:
سرمربی تیم پیکان گفت: سیاه جامگان ما را غافلگیر کرد و شاهد بازی بسته‌ای بودیم.

مجید جلالی

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، مجید جلالی در نشست خبری پس از پیروزی تیمش برابر سیاه جامگان، گفت: من فکر می‌کنم بازی یک طرفه‌ای را شاهد بودیم و روی یک یا دو موقعیتی که سیاه جامگان بر روی دروازه ما انجام داد می‌توانستیم بازنده بازی باشیم. بازی درگیرانه و سختی را شاهد بودیم. هر چه تغییرات انجام دادیم نتوانستیم تاثیری در بازی ایجاد کنیم و تنها ضربه ایستگاهی آخر بازی توانست نتیجه را به نفع ما رقم بزند.

وی ادامه داد: ما حدود ۲۰ دقیقه با احتساب وقت اضافه ۱۰ نفره بودیم. بازیکنان در طول بازی خوب بودند و من از عملکردشان راضی‌ام. امیدوارم در بازی‌های بعدی طوری عمل کنیم که دیگر آنقدر برای یک برد نگران نشویم. سیاه جامگان نیز بازی خوبی از خود ارائه داد و ما را غافلگیر کرد و برخلاف آنالیزهایی که ما داشتیم بازی بسته‌ای صورت گرفت.

سرمربی تیم پیکان درباره داوری بازی نیز گفت: در کل داوری خوب بود. روی صحنه‌ای که دروازه‌بان سیاه جامگان بیرون آمد کارشناسان داوری باید نظر دهند اما من فکر می‌کنم بیرون از محوطه جریمه توپ را مشت کرد. همچنین به نظرم داور باید بیش از پنج دقیقه برای چنین بازی وقت اضافه در نظر می‌گرفت اما در کل قضاوت خوبی را داشت.

انتهای پیام/

کد: 94108

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید