Performancing Metrics

داور دو پنالتی برای ما نگرفت | اتاق خبر
کد خبر: 384073
تاریخ انتشار: 20 آذر 1395 - 20:08
منصوریان:
سرمربی استقلال در نشست خبری پس از بازی تیمش برابر تراکتورسازی حاضر شد.

علیرضا منصوریان

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، علیرضا منصوریان بعد از شکست تیمش برابر تراکتورسازی گفت: پررنگ‌ترین بازیکن زمین خالد شفیعی بود. می دانستیم آنها با اوت دستی فشار روی ما می آورند. در گل دوم بازیکنانمان بی نظم بودند و یار خود را نگرفته بودند. گل اول را هم روی ضربه ایستگاهی خوردیم. می‌دانستیم آنها روی اوت دستی برنامه دارند ولی باید بیشتر تلاش می‌کردیم.

او افزود: در این بازی ضربه ابراهیمی به دست بازیکن تراکتور خورد و یک پنالتی را داور برای ما نگرفت. یک پنالتی هم روی کاوه رضایی بود. اگر ما آوانتاژ نخواهیم چه کار کنیم؟ دو سه جا آوانتاژ الکی برای ما داد و ما اصلا آن آوانتاژ را نمی‌خواستیم. در دو سه مورد ما ضدحمله خوردیم. جدا از اشتباهات داوری، عملکرد ما در کار دفاعی خوب نبود.

سرمربی استقلال در پاسخ به این سوال که آیا موافق است کادرفنی‌اش باید تقویت شود، بیان کرد: سوال‌تان منطقی نبود. ببخشید که جواب نمی‌دهم.

وی در پاسخ به سوالی درباره گل اول تراکتورسازی که قبل از آن رحمتی به سمت هواداران استقلال رفته بود و اینکه گل دوم حریف آفساید بود یا خیر، گفت: گل دوم آفساید نبود. من گل دوم را دیدم و به اینجا آمدم. نمی‌خواستم بدون ادله صحبت کنم. بر اساس بی‌نظمی خط دفاعی گل خوردیم. ما به بازیکنان در این زمینه شده متذکر بودیم. اما درباره گل اول باید بگویم که رحمتی به دلیل اینکه بازی مثل پارسال به شرایط ناهنجار نکشد خارج شد و دقیقا ندیدم چه شد که بتوانم جواب بدهم.

منصوریان درباره نقطه ضعف استقلال گفت: اولین نقطه ضعف را باید در مسیر تمرینی خود پیدا کنیم. ما در همه بازی‌ها گل زده‌ایم جز داربی. باید بعد از نتیجه یک - صفر برنده از زمین بیرون بیاییم. این ایراد باید برطرف شود. اما اینکه خط دفاعی را چقدر مقصر می دانم باید بگویم ما همه باهم می بریم و با هم شکست می بازیم. خط دفاعی ما به اندازه سایر خطوط مقصر هستند.

او در واکنش به خبرنگاری که از او بابت حضورش در نشست خبری تشکر کرد، گفت: من با شماها بزرگ شده‌ام. کمترین کاری که می کنیم این است که چه ببریم و چه ببازیم بیاییم و پاسخگو باشیم.

منصوریان در پاسخ به این سوال که مسائل مختلف چقدر بر روند بازی اثر گذاشت، عنوان کرد: ما به لحاظ روحی و فیزیکی آماده بودیم و بی‌نظمی خود در دو صحنه را نمی‌توانیم به حواشی ربط دهیم. در اروپا حواشی جزو جزئیات است ولی اینجا کلیات است. اعتقاد ندارم که مسائل جانبی خیلی بر بازی اثر داشته است.

وی در پاسخ به پرسشی درباره تعویض‌های استقلال و مشکلات در میانه زمین آبی‌ها، عنوان کرد: تراکتور تیمی است که ما باید به گل دوم مقابل آنها می‌رسیدیم. من به داور بازی اعتراض ندارم ولی خیلی جاها می توانست آوانتاژ بدهد. شما قضاوت بازی با صبا را ببینید. اخراج، اخراج است. پنالتی، پنالتی است. طبیعی است که تراکتورسازی می‌تواند مالکیت توپ داشته باشد. وقتی به گل دوم رسیدند، کناره‌ها را نشانه گرفتیم و دو سه فرصت هم داشتیم و معتقدم که ضربه ابراهیمی منجر به پنالتی برای ما شد. تیم تراکتورسازی به لحاظ تجربی هم وضعیتش بهتر از ما بود.

منصوریان همچنین با اشاره به حمایت‌های هواداران استقلال از کادر فنی این تیم گفت: از هواداران‌مان می خواهم صبور باشند آن‌ها تا همین جا هم پشت ما بودند اما ما در روزهای سخت به آن‌ها نیاز داریم. ما یک تیم هستیم و هنوز برای رسیدن به موفقیت کار داریم.

او درباره اظهارات حسن زمانی عضو هیات مدیره استقلال علیه کادر فنی این تیم گفت: در چند روز آینده جلسه‌ای را با هیات رییسه برگزار می کنیم و این موضوع باید جراحی شود. فکر می کنم زمانی به اشتباه عضو هیات مدیره استقلال شده و باید مستقیما عضو کادر فنی این تیم می‌شد چرا که او در حوزه فنی نظرات بیشتری دارد. از چند وقت پیش از جهانیان و افتخاری خواستم که زمانی را عضو کمیته فنی کنند و به اشتباه در هیات مدیره قرار دارد.

انتهای پیام/

کد: 94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید