Performancing Metrics

واکنش افتخاری به اعتراض هواداران استقلال: از منصوریان حمایت می‌کنم | اتاق خبر
کد خبر: 384079
تاریخ انتشار: 20 آذر 1395 - 20:59
بازیکنان جوان استقلال در حد تیم اصلی نیستند
برخی از هواداران استقلال بعد از پایان بازی تیمشان برابر تراکتورسازی از وی انتقاد کردند.

سید رضا افتخاری

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، رضا افتخاری گفت: از شرایط راضی نیستم. فوتبال هم برد دارد و هم باخت. باید بازی آنالیز شود و ضعف‌های تیم مشخص شود. اگر فکر می‌کنید با یک بازی باید دست به تغییر و تحول در کادرفنی بزنیم درست نیست. باید عملکرد کادرفنی در بازی‌های انجام شده بررسی شود و درست تصمیم‌گیری شود. با یک بازی نمی‌شود کادرفنی را عوض کرد.

وی درباره تقویت کادر فنی نیز بیان کرد: ما برای تقویت کادر فنی افرادی را اضافه خواهیم کرد. آقای منصوریان بیشتر از هر چیزی آبروی خودش را دوست دارد. ایشان باید درخواست دهند که کادرفنی یا بازیکن می‌خواهد، ما نیز از ایشان حمایت خواهیم کرد.

افتخاری درباره جذب بازیکن نیز گفت: اگر تیم جا داشته باشد و بازیکنی آزاد باشد و به درد استقلال بخورد حتما تیم را تقویت خواهیم کرد. بازیکنان جوان استقلال در حد تیم اصلی نیستند. آنها باید رویشان کار شود تا بتوانند به سطح کیفی برسند تا بتوانند در تیم اصلی بازی کنند. اگر بازیکنی را آقای منصوریان بخواهد و بگوید که به درد استقلال می‌خورد ما هم با وی مذاکره خواهیم کرد.

بعد از پایان بازی تیم های استقلال وتراکتورسازی، برخی از هواداران استقلال خطاب به سیدرضا افتخاری مدیرعامل استقلال از او خواستند فکری به حال این تیم بکند چرا که آنها نتیجه می‌خواهند. حتی یکی دو نفر از آنها انتقادات تندی را خطاب به منصوریان و خود افتخاری مطرح کردند.

واکنش افتخاری به حرف هواداران این بود که "خیلی از هواداران حامی منصوریان هستند و من همچنان از او حمایت می‌کنم".

انتهای پیام/

کد: 94108

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید