Performancing Metrics

سوژه این تصاویر را هیچ‌جا پیدا نمی‌کنید! | اتاق خبر
کد خبر: 384686
تاریخ انتشار: 23 آذر 1395 - 15:44
کامبیز درمبخش از نمایش منتخبی از آثار چاپ‌شده‌اش در ماهنامه «داستان» در نمایشگاهی با عنوان «داستان‌های بی‌پایان» خبر داد.

به گزارش اتاق خبر، این طراح و کاریکاتوریست اظهار کرد: نمایشگاه «داستان‌های بی‌پایان» شامل مجموعه‌ای از بهترین کارهای من در ماهنامه «همشهری داستان» است که در این ماهنامه با عنوان «داستان‌های دیدنی» به چاپ می‌رسید. ۴۰ تابلو از این طراحی‌ها در گالری روی دیوار می‌روند و ۱۰ اثر به‌دلیل جا نشدن در فضای گالری، در صورت تمایل مخاطبان به آن‌ها عرضه می‌شود.

او ادامه داد: این آثار، سوژه‌های مختلفی دارند. شاید یکی از مواردی که این کارهای را مورد توجه قرار می‌دهد، سوژه‌های نایاب و کمیاب‌شان باشد که مخاطبان آن‌ها را نمی‌توانند جایی پیدا کنند.

درمبخش همچنین بیان کرد: با توجه به این‌که خوانندگان و مخاطبان یک مجله و ماهنامه محدود هستند، تصمیم گرفتم نمایشگاهی از این آثار برپا کنم. البته پیش از این نیز دو نمایشگاه از آثار ماهنامه «داستان» برگزار شده است و «داستان‌ها بی‌پایان» سومین نمایشگاه از این سری به‌شمار می‌رود.

این هنرمند ادامه داد: مجموعه‌ای از این تصاویر قرار است ماه آینده در قالب یک کتاب منتشر شوند که شامل بیش از ۲۰۰ اثر است. کارهای نمایشگاه بعد از تحویل کتاب خلق شده‌اند، بنابراین مخاطبان با کارهای جدیدی که در کتاب وجود ندارد مواجه خواهند شد.

درمبخش در ادامه اظهار کرد: من پیش از همکاری با ماهنامه «داستان» نیز این کارها را انجام می‌دادم، اما عده زیادی به واسطه این ماهنامه با این کارها آشنا و به آن‌ها علاقه‌مند شدند. همین موضوع باعث شهرت بیشتر این مجموعه شد.

این کاریکاتوریست افزود: همزمان با افتتاحیه نمایشگاه «داستان‌ها بی‌پایان» یک نمایشگاه گروهی که هفت اثر از من در آن وجود دارد، در گالری نشر «ثالث» برپا خواهد شد.

نمایشگاه «داستان‌های بی‌پایان» ۲۶ آذرماه از ساعت ۱۶ تا ۲۰ در گالری «سیحون» به نشانی خیابان وزرا، خیابان چهارم، شماره ۱۱ افتتاح می‌شود و تا هشتم دی‌ماه هر روز (به‌جز دوشنبه‌ها) از ساعت ۱۱ تا ۱۹ میزبان علاقه‌مندان خواهد بود.

ایسنا

نظرات
ADS
ADS
پربازدید