Performancing Metrics

اجرای افتخاری برای ارکستر ملی/ «شور عشق» در فجر | اتاق خبر
کد خبر: 385301
تاریخ انتشار: 29 آذر 1395 - 06:56
علیرضا افتخاری به عنوان خواننده ارکستر ملی در اولین برنامه سی و دومین جشنواره موسیقی فجر به اجرای آلبوم های «نیلوفرانه» و «شور عشق» و آثار حسین دهلوی می پردازد.

به گزارش اتاق خبر،  فریدون شهبازیان رهبر ارکستر ملی درباره اولین اجرای این ارکستر در سی و دومین جشنواره موسیقی فجر، گفت: اولین اجرای ارکستر ملی در دوره جدید فعالیتی خود در سی و دومین جشنواره موسیقی فجر با اجرای آثاری از حسین دهلوی و منتخبی از آلبوم های «نیلوفرانه» به آهنگسازی عباس خوشدل و «شور عشق» به آهنگسازی من خواهد بود که در این اجراها علیرضا افتخاری به عنوان خواننده حضور خواهد داشت.

وی اعلام کرد: انتخاب این رپرتوار هفته گذشته انجام گرفت و ما طبق برنامه ریزی هایی که انجام دادیم از روز دوشنبه ۲۹ آذر ماه تمرین های اصلی را برای آماده سازی ارکستر جهت اجرا در جشنواره که به نوعی اولین رونمایی از ارکستر ملی در دوره مدیریتی جدید است، آغاز می کنیم که امیدوارم حاصل تلاش همکارانم در ارکستر مورد پسند مخاطبان قرار گیرد.

آلبوم «شور عشق» از جمله آثار ماندگار علیرضا افتخاری در عرصه خوانندگی است که سالها پیش به آهنگسازی فریدون شهبازیان و شعر هوشنگ ابتهاج روانه بازار موسیقی شد. مجموعه آلبوم های «نیلوفرانه» نیز یکی از پرطرفدار ترین آثار علیرضا افتخاری است که سال های گذشته به آهنگسازی عباس خوشدل به علاقه مندان ارائه شد.

مهر

 

نظرات
ADS
ADS
پربازدید