Performancing Metrics

بادیگارد هیتمن سرمایه‌گذاری سینمای آسیا در هالیوود+تصاویر | اتاق خبر
کد خبر: 385454
تاریخ انتشار: 30 آذر 1395 - 07:44
فیلم سینمایی "بادیگارد هیتمن" با بازی رایان رینولدز، ساموئل ال جکسون، سلما هایک و گری الدمن 18 آگوست 2017 اکران جهانی خود را آغاز می نماید.

به گزارش اتاق خبر، فیلم سینمایی "بادیگارد هیتمن" به کارگردانی "پاتریک هیوز" 18 آگوست 2017 اکران جهانی خود را آغاز می نماید.

در جدیدترین سرمایه گذاری چینی ها در هالیوود، کمپانی "کریستال پیکچرز" وارد عرصه شده و در پروژه "بادیگارد هیتمن" در بخش تهیه و مالی فیلم همکاری خواهد داشت.


کمپانی کریستال پیکچرز در لس آنجلس قرار دارد و طی اعلامیه ای خبر داد و گفت بودجه نسبتاً زیادی از طرف چینی ها این پروژه تزریق می شود. کمپانی چینی همچنین برای حمایت از برنامه های بلند مدت کریستال پیکچرز از چندین سرمایه گذار از چین، هنگ کنگ و جنوب شرق آسیا بهره می برد. چین یکی از بازارهای خوب برای سینمای هالیوود است، به همین دلیل از سرمایه گذاری های چینی ها در هالیوود استقبال می شود. 
 
همچنین دو شرکت بزرگ  Lionsgate و Millennium Films نیز در این فیلم همکاری دارند. کارگردان "بادیگارد هیتمن" پاتریک هیوز اعلام کرده که این فیلم در مرحله پس از تولید قرار دارد.


رایان رینولدز، ساموئل ال جکسون، سلما هایک و گری الدمن از جمله ستارگانی هستند که در این فیلم به ایفای نقش می پردازند.

داستان فیلم راجع به بهترین بادیگارد دنیا با بازی رینولدز است که آخرین مشتری او یک مزدور اجاره ای با بازی ساموئل جکسون بوده و قرار است در دادگاه بین المللی علیه یک دیکتاتور و قاتل با بازی گری الدمن شهادت دهد،وظیفه رینولدز محافظت از او برای رسیدن به دادگاه است. آنها باید اختلافات را کنار بگذارند و باهم همکاری کنند تا در زمان تعیین شده به دادگاه برسند.


فیلمنامه را "تام اوکانر" در سال 2011 نوشت و در آن سال یکی از بهترین فیلم نامه های تولید نشده بود، به دلایلی ( تغییر کارگردان و کمپانی تهیه کننده ) ساخت این فیلم تا مارس 2016 به تاخیر افتاد و نهایتا از آوریل 2016 فیلم برداری در لندن، آمستردام و سوفیه آغاز شد.

میزان

 

نظرات
ADS
ADS
پربازدید